شناسهٔ خبر: 50867286 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهدا برگ برنده ایران اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: شهدا برگ برنده‌های ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که دشمنان را در اجرای نقشه هایشان ناکام گذاشتند

صاحب‌خبر -

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با خانواده شهید دانشگر و شهیدان احمدپناهی گفت: دشمن با تمام توان و تجهیزات برای از بین بردن این انقلاب و نظام تلاش می‌کند، اما شهدا برگ برنده‌های ما هستند و با جاذبه‌ای که دارند دل‌های پاک جوانان را به سمت خود جذب کرده و دشمن را در اجرای نقشه‌های شومش ناکام می‌گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی رسالت امروز را انجام کار‌های فرهنگی و استفاده بهینه از فضای مجازی دانست و افزود: هزاران نفر از برنامه‌ها و مطالب فرهنگی و مذهبی کانال‌های فضای مجازی که به نام شهدا مزین شده استفاده می‌کنند.

پدر شهید دانشگر هم از چاپ چهار کتاب از زندگی این شهید مدافع حرم خبر داد و افزود: فضای مجازی فرصتی است که باید از ان نهایت استفاده را برای آگاه سازی قشر جوان ببریم.

او خاطر نشان کرد: سه کتاب دیگر از زندگی این شهید جوان مدافع حرم در دست چاپ است.

مادر شهیدان احمدپناهی هم گفت: این خانواده مفتخر است که همه فرزندانش طلبه بوده و همواره در مسیر ولایت فقیه و دفاع از نظام و اسلام گام برداشته اند و گوش به فرمان رهبر هستند.

انتهای پیام/ ن 

نظر شما