شناسهٔ خبر: 50865899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده قزوین در مجلس عنوان کرد؛

انتقال فرودگاه مهرآباد به الله آباد آبیک

نماینده فزوین در محلس گفت: استان از ظرفیت بالایی برای فرودگاه برخوردار است، درحال حاضر فرودگاه مهرآباد مشکلات مختلفی را ایجاد کرده که می‌توان نزدیک قزوین و شهرستان آبیک "الله آباد" جایگزین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لطف الله سیاهکلی در شورای اداری استان که صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: برای آب شرب ده‌ها سال است که به مردم وعده داده شده؛ اما خبری نیست و اگر منتظر بودجه دولت بودیم سی سال دیگر هم به آب نمی‌رسیدیم برای همین برای تامین آب شرب از بخش خصوصی کمک گرفتیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: استاندار قبلی عملکرد خوبی داشت و  با وی نیز عهد بستیم که در خدمت به مردم ممیزی نداشته باشیم و مطالبات شهروند جمهوری اسلامی فارغ از نوع نگاه و رویکرد سیاسی باید حل شود و اکنون نیز با استاندار جدید همکاری خواهیم داشت.

این مسئول افزود: فرودگاه از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، قزوین می‌تواند بندر خشک باشد.

وی عنوان کرد: ادامه متروی هشتگرد به قزوین نیز دارای اهمیت است و خواستار این هستیم که استاندار جدید این مشکلات را پیگیری کرده و مجوزهای لازم آن را اخذ کند.

سیاهکلی اظهار کرد: قزوین معین تهران است و می‌تواند مشکلات تهران را رفع کرده و برای خود نیز اقدامات مفیدی انجام دهد و ما در مجلس زور آن را داریم و آمادگی داریم با همکاری استاندار مشکلات مختلف را پیگیری و حل کنیم.

وی ادامه داد: قزوین، استانی اقتصادی است و باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد چرا که در زمینه اقتصاد بد عمل کرده‌ایم و لازم است اقدامات سریعی در این حوزه انجام شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: اولین مشکل قزوین آب شرب و کشاورزی است، ما استان پرآب تشنه هستیم و جزء استان‌های استثنایی از نظر آب هستیم اما مدیریت آب دست ما نیست که چیز عجیبی است.

نظر شما