شناسهٔ خبر: 50862822 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ادامه انتفاضه مردم فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست

واکنش گروه‌های مقاومت به عملیات نوجوان فلسطینی در قدس

همه نیروهای ملی و اسلامی شهرک العیساویه در قدس اشغالی روز پنج شنبه را اعتصاب عمومی اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

واکنش گروه‌های مقاومت به عملیات نوجوان فلسطینی در قدسبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به عملیات نوجوان شانزده ساله فلسطینی در قدس گفت، عملیات قهرمانانه و شهادت طلبانه نوجوان فلسطینی علیه نظامیان رژیم صهیونیستی، تاکیدی مجدد بر ادامه قیام فلسطینی‌ها علیه اشغالگران تا بیرون کردن آن‌ها از فلسطین و نشان دهنده ناتوانی اشغالگران در توقف قیام مردمی فلسطینی هاست.

سخنگوی حماس افزود، این عملیات شهادت طلبانه، تصویری از منازعه بزرگ ملت فلسطین و نیرو‌های مقاومت با اشغالگران است و این منازعه جز با پیروزی ملت فلسطین به عنوان صاحبان این سرزمین پایان نخواهد یافت.

همچنین؛ جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با تجلیل از عملیات قدس اعلام کرد، ما این عملیات را ستایش می‌کنیم، زیرا پاسخی به جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی است و بار دیگر ثابت می‌کند قیام ملت ما علیه صهیونیست‌ها همچنان ادامه دارد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن تبریک عملیات شهادت طلبانه نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در قدس اشغالی اعلام کرد: رژیم اشغالگر تا زمانی که پا بر گلوی ما گذاشته و خانه هایمان را ویران می‌کند، امنیت نخواهد داشت.

طارق عزالدین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری در واکنش به شهادت نوجوان فلسطینی گفت: عملیات قهرمانانه حمله با سلاح سرد در قدس را تبریک می‌گوییم و تأکید می‌کنیم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی، قهرمانان و مردان سعادتمند ملت فلسطین را از ادامه مقاومت با همه شیوه‌ها و ابزار‌ها علیه رژیم اشغالگر منصرف نمی‌کند.

وی افزود: فلسطین همچنان پرورش دهنده قهرمانان در مسیر آزادی، پیروزی حتمی و نابودی اشغالگران از همه سرزمین فلسطین باقی خواهد ماند.

در همین حال؛ به گزارش خبرگزاری شهاب، همه نیرو‌های ملی و اسلامی شهرک العیساویه در قدس اشغالی روز پنج شنبه را اعتصاب عمومی اعلام کردند.

این در حالی است که شبکه تلویزیونی الاخباریه گزارش داد: در درگیری فلسطینی ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک العیساویه در قدس اشغالی، دو فلسطینی به ضرب گلوله زخمی و ده ها نفر بر اثر استنشاق گاز اشک آور مصدوم شدند.

خبرگزاری شهاب تصاویری از لحظه عملیات حمله با سلاح سرد شهید "عمر ابوعصب" نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی به دو نظامی رژیم صهونیستی در قدس اشغالی پخش کرد.

<div id="video-display-embed-code_7262159"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3280037/7262159?width=350&height=250"></script></div>

گفتنی است؛ در عملیات شهادت طلبانه نوجوان فلسطینی که عصر روز چهارشنبه در قدس اشغالی صورت گرفت، دو نظامی صهیونیست زخمی شدند و نوجوان فلسطینی نیز به ضرب گلوله یک خاخام صهیونیست که از آن مسیر عبور می کرد، به شهادت رسید.

نظر شما