شناسهٔ خبر: 5085211 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

الميادين: 15 يمني در منطقه «حيدان» شهيد شدند

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/02/21
00:35:07.12
همزمان با ادامه حملات شدید سعودی به صعده و شهادت پانزده نفر در منطقه حیدان، درگیری ها در مناطق مرزی بین قبایل یمنی و نیروهای سعودی نیز همچنان ادامه دارد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، احمد عبدالرحمان در ادامه سلسله گزارش های خود از صنعا درباره آخرین تحولات اوضاع و درگیری ها در یمن و نیز حملات قبایل یمنی به مناطقی از عربستان گزارش داد: حملات هوایی به صعده و اطراف آن همچنان با شدت تمام ادامه دارد. در حملات به منطقه حیدان پانزده نفر شهید شدند و بیش از چهار ساختمان نیز ویران شد. در حمله به جبل مران نیز منزل حسین بدرالدین الحوثی بنیانگذار جنبش انصارالله ویران شد و یک منزل دیگر نیز در همانجا تخریب شد. در حملات امروز برای اولین بار مناطق مسکونی که از زمان آغاز حملات به یمن هدف قرار نگرفته بودند، مورد حمله قرار گرفتند. این حملات نیز ویرانی های زیادی به جای گذاشت.
وی در ادامه به اوضاع و درگیری ها در مناطق مرزی اشاره کرد و افزود: اوضاع در مرزها هنوز ملتهب است و درگیری ها بین قبایل و نیروهای سعودی همچنان ادامه دارد. نیروهای سعودی مناطق مرزی را به صورت بی هدف گلوله باران می کنند. قبایل همچنین صبح امروز توانستند یک جنگنده اف شانزده را در یکی از مناطق تابعه صعده هدف قرار دهند و سرنگون کنند. قبایل به حملات سعودی ها ادامه می دهند.
00:39:56.01

نظر شما