شناسهٔ خبر: 50845742 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پاویسا انتخابی مطمئن برای خرید انواع بنر و آگهی ترحیم در روزهای کرونایی

صاحب‌خبر -

رپورتاژ آگهی

یکی از دغدغه هایی که امروزه ناخواسته مردم را درگیر کرده است و برای آنان مشغله ذهنی ایجاد کرده است، تهیه آگهی ترحیم و بنر تسلیت است. این موضوع کاملا درست است که امکان مرگ و میر افراد در هر زمان وجود دارد اما حقیقت آن است که با شیوع بیماری کرونا، میزان مرگ ومیر بیش از پیش شده است، پس کاملا طبیعی است که نیاز مردم به آگهی ترحیم، کارت ویزیت لایه باز و بنر تسلیت پدر و…. چند برابر شود.

پاویسا در روزهای کرونایی

از آنجایی بیماری کرونا به یکی از اپیدمی های خطرناک تبدیل شده است که واگیردار است و به راحتی از فردی به فرد دیگر منتقل می گردد، افراد باید نکات بهداشتی و ایمنی را برای مقابله با این بیماری رعایت کنند تا بتوانند از سلامت خود و دیگر افراد خانواده شان محافظت کنند. از اصلی ترین نکات ایمنی که باعث حفظ سلامت افراد می گردد آن است که در مجامع عمومی و مکان های پر جمعیت حضور نیابند.

 اما بسیاری از افراد برای سفارش آگهی ترحیم و بنر تسلیت مجبور می شوند در شرایط بیماری کرونا به مراکز پرجمعیت و شلوغ مراجعه کنند و این در حالی است که امکان رفت آمد بیماران کرونایی و بستگان افراد فوت شده بر اثر بیماری کرونا در این مکان ها بسیار زیاد است. به نظر شما در چنین حالتی چاره چیست و از چه راه حلی برای حل این مشکل استفاده کنیم؟

پاویسا یکی از شرکت های متخصصی است که با در نظر گرفتن نیاز اساسی مردم به خرید انواع بنر و آگهی ترحیم در روزهای کرونایی، این امکان را برای تمامی افراد بوجود آورده است که بدون مراجعه حضوری، محصولات مورد نظر خود را در این زمینه تهیه نمایند.

پاویسا از تیم حرفه ای و تخصصی تشکیل شده است که دارای تجربه بسیار زیادی در زمینه طراحی برای چاپخانه ها و عرضه محصولات و طرح های لایه باز است؛ بنابراین شما می توانید با خیال راحت در این سایت سفارش گذاری کنید و از خدمات تخصصی آن در زمینه چاپ آگهی ترحیم، بنر تسلیت و… استفاده کنید.

سفارش آگهی ترحیم به صورت آنلاین

یکی از بهترین روش های خرید در روزهای کرونایی آن است که بدون انکه از خانه خارج شویم در داخل منزل سفارش گذاری کنیم و از مزایای چنین خرید راحتی استفاده کنیم. گروه متخصص این اختیار را به شما داده است تا به راحتی به صورت آنلاین وارد وب سایت تخصصی پاویسا شوید و طرح مورد نظر خود را برای اگهی ترحیم انتخاب نمایید و هزینه آن را نیز به صورت اینترنتی پرداخت کنید.

شما می توانید تمامی ویژگی های آگهی ترحیم مورد نظرتان را با سلیقه خودتان انتخاب کنید، متخصصان و طراحان حرفه ای گروه پاویسا در کوتاهترین زمان ممکن به سفارش شما رسیدگی میکنند و آن را در اسرع وقت برای شما ارسال می کنند. از طرفی دیگر توجه داشته باشید که شما می توانید آگهی ترحیم و بنر تسلیت را در قالب های PSD و لایه باز دریافت نمایید و آن را برای تمامی اشخاصی که می خواهید به صورت اینترنتی ارسال نمایید.

کارت ویزیت لایه باز و بنر تسلیت پدر

اصلا تاکنون در مورد کارت ویزیت لایه باز چیزی شنیده اید؟ کارت ویزیت لایه باز یکی از جدیدترین کارت ویزیت های هوشمندی است که امروزه به بازارها عرضه شده است و با نرم افزار گرافیکی فتوشاپ طراحی می شود. طرح های لایه باز دارای کاربرد های زیادی هستند و حتی برای بنر تسلیت و آگهی ترحیم نیز می توان از آن استفاده کرد. 

از انجایی که پدر یکی از نزدیکترین و مهم ترین افراد خانواده محسوب می شود، لازم است تا آگهی ترحیم و بنر تسلیتی که برای او سفارش می دهیم دارای بهترین کیفیت باشد و طراحی منحصر به فردی داشته باشد. شما در بنر تسلیت به صورت لایه باز به طیف رنگی جذاب و فونت های مختلف و تایپو گرافی دسترسی دارید و همین موضوع باعث سهولت در انتخاب شما می گردد.

 پاویسا این امکان را برای شما بوجود آورده است که علاوه بر کارت ویزیت لایه باز از انواع آگهی ترحیم و بنر تسلیت پدر با طراحی لایه باز استفاده نمایید. از عدم ترین مزایای لایه باز آن است که شما خودتان می توانید به راحتی تمامی تصاویر ، متن ها ، افکت ها را به سلیقه خود تغییر دهید یا ویرایش هایی را که دوست دارید در آن بوجود آورید. شما با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه خود و دیگر افراد خانواده تان می توانید آگهی ترحیم، بنر تسلیت پدر را به صورت افقی یا حتی عمودی چاپ کنید و از آن استفاده نمایید. شما باید این موضوع را بدانید که در صورت سفارش آگهی ترحیم لایه باز، این امکان برای شما وجود دارد که در سایر مراسم ها و مجالس نیز این فایل لایه باز را بنا به نیازی که دارید، تغییر دهید و تمامی ویرایش های لازم را در آن انجام دهید و بدون هیچگونه دغدغه و پرداخت هزینه ای مجدد از آن به بهترین نحو ممکن استفاده نمایید.

نظر شما