شناسهٔ خبر: 50831381 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

تاکید عضو شورا بر ضرورت افزایش تخفیف عوارض محلات جنوبی تهران

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در جریان بررسی یک فوریت لایحه «نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران»، گفت: شورای شهر برای مناطق جنوبی میزان تخفیف بیشتری را در این لایحه لحاظ کند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| مهدی پیرهادی در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه با یک فوریت لایحه «نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران» موافق هستیم، افزود: شورای شهر برای مناطق جنوبی میزان تخفیف بیشتری را در این لایحه لحاظ کند.

 

به گزارش ایسنا،وی افزود: در کمیسیون های مربوطه نیز این پیشنهاد مورد بررسی بیشتر قرار گیرد تا 35 یا 40 درصد تخفیف برای مناطق جنوبی پایتخت در نظر گرفته و شاهد جهشی در مناطق جنوبی به خصوص در بافت های فرسوده باشیم.

 

پیرهادی با بیان اینکه امروز بافت های فرسوده یکی از دغدغه های اصلی ما در شوراست، اظهارکرد: امیدوارم بر اساس سیاست های تشویقی اقداماتی را پیش ببریم تا به نوسازی بافت های فرسوده منجر شود.

 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در همین یک ماه گذشته هم که این میزان تخفیف مصوب شد، اطلاع رسانی مناسبی انجام نشد، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که آقای صارمی و همکاران ما در شهرداری تهران باید به آن دقت داشته باشند این است که بر روی موضوعات رسانه ای هم کار کنند.

 

وی تاکید کرد: فقط افرادی که به شهرداری مراجعه داشتند متوجه این تخفیف ها شدند و افراد دیگری که به شهرداری مراجعه حضوری نداشتند، از این موضوع بی اطلاع هستند.

نظر شما