شناسهٔ خبر: 50829813 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

پیشنهاد تخفیف عوارض محلات جنوبی تهران

فارس

عضو شورای شهر تهران با پیشنهاد تخفیف عوارض محلات جنوبی تهران گفت: برای مصوبات شهرداری پیوست رسانه‌ای تهیه شود.

صاحب‌خبر -
سرویس جامعه جوان آنلاین: مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره بررسی یک فوریت لایحه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران اظهارداشت: با یک فوریت این لایحه موافق هستیم، شورای شهر برای مناطق جنوبی میزان تخفیف بیشتری را در این لایحه لحاظ کند.

وی افزود: در کمیسیون‌های مربوطه نیز این پیشنهاد مورد بررسی بیشتر قرار گیرد تا ۳۵ یا ۴۰ درصد تخفیف برای مناطق جنوبی پایتخت در نظر گرفته و شاهد جهشی در مناطق جنوبی به خصوص در بافت‌های فرسوده باشیم.

پیرهادی با بیان اینکه امروز بافت‌های فرسوده یکی از دغدغه‌های اصلی ما در شورا است، اظهار داشت: امیدوارم بر اساس سیاست‌های تشویقی اقداماتی را پیش ببریم تا به نوسازی بافت‌های فرسوده منجر شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این در همین یک ماه گذشته هم که این میزان تخفیف مصوب شد، اطلاع رسانی مناسبی انجام نشد، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که آقای صارمی و همکاران ما در شهرداری تهران باید به آن دقت داشته باشند این است که بر روی موضوعات رسانه‌ای هم کار کنند.

وی تاکید کرد: فقط افرادی که به شهرداری مراجعه داشتند متوجه این تخفیف‌ها شدند و افراد دیگری که به شهرداری مراجعه حضوری نداشتند، از این موضوع بی اطلاع هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما