شناسهٔ خبر: 50738370 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

احسان حدادی: پاداش‌های نقدی را بردارند و به قهرمانان مسکن بدهند

قهرمان المپیک معتقد است اگر پاداش‌های نقدی برداشته شده و به جای آن مسکن به قهرمانان داده شود خیلی بهتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری ایسکانیوز، احسان حدادی امروز (جمعه) در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر در این انتخابات انتخاب شوم خیلی کارهای می‌توان انجام داد. اما نظرم این است که اگر یک کار درست انجام شود بهتر از چندین کار نیمه تمام خواهد بود و یکی از برنامه‌های من در صورت انتخاب شدن این است که مشکل مسکن قهرمانان المپیکی را حل کنم.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم دهکده المپیکی قهرمانان را عملیاتی کنیم و به قهرمانان ملی گفته شود که فقط هزینه ساخت منزل  را بدهند و فقط زمین به آنها داده شود. پاداش‌هایی که داده می‌شود خوب است اما اگر پاداش‌های نقدی برداشته شده و به جای آن منزل به قهرمانان داده شود خیلی بهتر است.

قهرمان پرتاب دیسک ایران با اشاره به شرایط تهیه زمین در شهرهای بزرگی چون تهران یادآور شد: تنها قشری که باعث شادی مردم می شوند قهرمانان هستند و همین قهرمانان هستند که پرچم ایران را بالا می‌برند. زمین‌های زیادی داریم که بخشی از آن مرتبط با منابع طبیعی است و می توان از آن استفاده کرد. 

وی در مورد حضورش در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین گفت: در المپیک توکیو مشکل درد کمر داشتم و هنوز هم این درد را دارم با این وجود تمرینات را آغاز کرده‌ام و می‌خواهم در بازی‌های آسیایی پنجمین مدال طلای خودم را به دست بیاورم، اگر در ورزش بودم که در خدمت فدراسیون هستم و اگر قرار شد در بخش مدیریتی کار کنم به وظایفم عمل خواهم کرد.

نتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما