شناسهٔ خبر: 50718480 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس جامعه هدف مسائل را به پیش می‌برد

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه دولت و بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس گفتگو و جامعه هدف مسائل را به پیش می‌برد، گفت: مسائل خانواده شهدا و ایثارگران پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،« امیر حسین قاضی زاده هاشمی» در دفتر امام جمعه سمنان با بیان اینکه بعد از سفر رئیس جمهور به سمنان، حجت‌الاسلام رئیسی تاکید داشت تا طی سفری به استان، مباحث پیرو خانواده شهدا و ایثارگران پیگیری شود، گفت: امروز چهارمین سفر استانی را به سمنان برگزار کردیم و این سفرها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: دولت و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بر اساس گفتگو و جامعه هدف مسائل را به پیش می‌برد.

 

وی گفت: در خدمت مردم ولایتمدار استان سمنان که در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی پای کار انقلاب بودند هستیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات عزیزان را برطرف کرده و بتوانیم مسائل را از دریچه‌های مختلف بررسی و رسیدگی کنیم.

 

قاضی‌زاده هاشمی گفت: در تلاش هستیم تا با اخذ سیاست‌های مناسب، رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها با تفویض اختیارات، قابلیت کافی را برای تصمیم‌گیری و مستقل از مراجعه به تهران داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران تنها نیازمند حمایت مادی نیستند، بلکه نیازهای معنوی آنان دارای اهمیت بیشتری است، تاکید کرد: باید به مشکلات این قشر رسیدگی شود.

 

حجت الاسلام «مرتضی مطیعی»،  با اشاره به اینکه وقتی پس از سفر رئیس جمهور و بیان برخی موارد از سوی خانواده شهدا و ایثارگران، معاون وی در استان حضور یافتند، نشان از این دارد که دولت، بنا بر خدمت و گره گشایی دارد، افزود: مردم انتظار دارند تا در مناصب دولتی، افرادی به کار گرفته شوند که انقلابی و دلسوز نظام باشند که الحمدالله تاکنون در انتصابات اینگونه عمل شده است.

 

وی ادامه داد: حضور در بین مردم و رسیدگی به امور آنها بر پایه و اساس قانون توسط مسئولان و به‌کارگیری افراد دلسوز نظام، باعث اعتماد و امید بیش از پیش مردم خواهد شد.

 

حجت الاسلام مطیعی با اشاره به اهمیت توجه به وصیت‌نامه و خواسته‌های شهدا خاطرنشان کرد: هر شهیدی در وصیت‌نامه‌اش به نکته‌های کلیدی توجه کرده است که یکی از مهم‌ترین خواسته‌های شهدا حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی است و دیگری موضوع حجاب و عفاف است که شهدای ما به آن توجه دارند.

 

استاندار سمنان نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: توجه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است و این استان بعد از استان اصفهان، بالاترین شهدا را تقدیم انقلاب  کرده است.

 

سید« محمدرضا هاشمی»، با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان سمنان گفت: در سفر رئیس جمهور ضرورت توجه به مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران مطرح شد و حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این استان گره‌گشای مشکلات ایثارگران خواهد بود.

 

 

پایان پیام/276

نظر شما