شناسهٔ خبر: 50710473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس بنیاد شهید: هدف سفرهای استانی حل فرآیندی مسائل جامعه هدف است

سمنان- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سفرهای استانی با هدف حل مسائل خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در چارچوب اختیارات، منابع و ارزیابی عملکرد بنیادهای استانی با بررسی مشکلات فرایندی و مدیریتی انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عصر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دفتر امام جمعه این شهر ابراز داشت:  آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری  بعد از سفر به استان سمنان، توصیه کردند به دیدار خانواده شهدا در این استان بیایم و به مشکلاتشان رسیدگی کنم.

وی افزود: نگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که بر اساس گفت و گو با جامعه
هدف مسائل را پیش ببرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مردم سمنان سابقه درخشانی در انقلاب و دفاع مقدس دارند و در دوره های مختلف پای کار انقلاب اسلامی بودند.

نیازهای معنوی و فرهنگی خانوادا شهدا مورد توجه باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در این نشست بیان کرد: دولت آیت‌الله رییسی بنا را بر گره‌گشایی و رفع مشکلات گذاشته است و امید است مشکلات موجود با بررسی‌ها و پیگیری‌های مسیولان دولتی حل شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی بیان کرد: خانواده شهدا فقط به حمایت مادی نیاز ندارند بلکه بسیاری از آن نیاز فرهنگی و معنوی دارند.

وی تاکید کرد: وصیت‌نامه بیشتر شهدا حاوی نکاتی در خصوص حمایت از ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر عفاف و حجاب بانوان است‌.

وی افزود: انتظار مردم از دولت جدید  این است که افرادی به کار گرفته شوند که دلسوز مردم و نظام باشند و تا کنون انتصابات دولتی درست و بر همین اساس انجام شده است.

مطیعی بیان کرد: مردم وقتی می‌بینند مسئولان پای کار هستند، امیدوار می‌شوند و اعتمادشان به نظام جمهوری اسلامی افزایش می‌یابد.

سفر استانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امید خانواده شهدا را افزایش می‌دهد

استاندار سمنان نیز در این نشست ابراز داشت: تقارن سفر رییس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان سمنان در آبان در آستانه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان در سال ۸۵ را به فال نیک می‌گیریم و امید است شروعی بر گره‌گشایی از مشکلات مردم باشد.

سید محمدرضا هاشمی بیان کرد: سمنان جزو استان‌های پیشرو در تقدیم شهید نسبت به جمعیت به نظام اسلامی است و سه هزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم کرد.

وی با بیان اینکه صمیمیت و وفاق در استان سمنان حاکم است افزود: با سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان سمنان، بارقه امیدی در دل خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران ایجاد می‌شود.

چهارمین سفر استانی قاضی‌زاده هاشمی یکروزه و به شهر سمنان در حال انجام است، بازدید از پارک موزه دفاع مقدس سمنان و حضور در همایش ایثارگران، دیگر برنامه‌های رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران است. 

نظر شما