شناسهٔ خبر: 50714106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار سمنان: تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در دستور کار باشد

استاندار سمنان گفت: تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران قانون است و مدیران کل باید تلاش کنند این مهم را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امشب در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان که با حضور قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، نشست اقشار مختلف مردم با ریاست جمهوری با محوریت خانواده شهدا برگزار شد.

وی افزود: برخی از این خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انتظارات به حقی داشتند که ریاست جمهور نیز وعده حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را داد که در کمترین زمان ممکن از حضور وی بهره‌مند شدیم.

استاندار سمنان ادامه داد: مقام معظم رهبری در سفر به استان سمنان، این استان را دارای خلقیات بسیار خوب و نیروی انسانی قوی دانستند و به بحث سپاه قائم آل محمد اشاره داشتند و می‌توان گفت به معنای واقعی سمنان، استانی شهیدپرور است.

هاشمی با بیان اینکه نخستین روستای شهیدپرور کشور در استان سمنان قرار دارد، عنوان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در استان سمنان بسیار پررنگ است.

وی با بیان اینکه استان سمنان رتبه سوم تقدیم شهدا به نظام جمهوری اسلامی را در کشور دارد، اضافه کرد: استان سمنان در حوزه ایثارگری و جانبازان نیز از رتبه‌های برتر کشور است.

استاندار سمنان با بیان اینکه کار شبانه‌روزی در سایه روحیه ایثار و شهادت محقق خواهد شد، گفت: تاکنون در چهار انتصاب انجام شده در استانداری، از خانواده شهدا و ایثارگران استفاده شده است و ویژگی‌های فسادستیزی و دست‌پاکی موردتوجه قرار گرفت.

هاشمی با بیان اینکه رمز موفقیت ما امروز در این است که کار میدانی به عینه برای مردم ملموس باشد، عنوان کرد: ما نباید به ساعت اداری مقید باشیم و باید تمام ‌وقت خود را برای کار و رضایتمندی مردم و بازگشت و افزایش اعتماد مردم صرف کنیم.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران استان سمنان فرهیخته هستند و همان‌طور که امشب در دیدار با خانواده شهدای استان مشاهده کردیم حتی یک درخواست شخصی نیز مطرح نشد.

استاندار سمنان گفت: تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران قانون است و نباید دغدغه‌ای برای خانواده آنها در استان سمنان باشد و مدیران کل باید تلاش کنند این مهم را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داده تا محقق شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: بحث مسکن و اشتغال ایثارگران استان سمنان را در حد توان و تا جایی که مقدور است، پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما