شناسهٔ خبر: 50690889 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

اینستاگرام به کاربران امکان می‌دهد از تولیدکنندگان محتوا حمایت کنند

مصطفی عسگری

اینستاگرام در آینده‌ای نزدیک ویژگی خرید اشتراک را به پلتفرم خود اضافه می‌کند و با این کار اجازه می‌دهد کاربران بتوانند از تولیدکنندگان محتوا حمایت کنند.

صاحب‌خبر -

از اوایل سال جاری میلادی، اینستاگرام اعلام کرده بود که ایده‌ی مربوط به خرید اشتراک به‌وسیله‌ی کاربران برای صفحه‌های تولیدکنندگان محتوا را بررسی خواهد کرد. پس از مدتی، مشخص شد که این شرکت در حال توسعه‌ی ویژگی استوری‌های انحصاری است که تنها کاربرانی که اشتراک خریده‌اند، می‌توانند آن‌ها را ببینند.

به‌گزارش 9to5mac، اکنون به‌نظر می‌رسد اینستاگرام آماده است که اشتراک‌ تولیدکنندگان را در مرحله‌ی جدیدی آزمایش کند. طبق گفته‌ی دو سرویس اطلاعاتی اپ شخص ثالث، اینستاگرام اخیرا گزینه‌‌ی خرید درون‌برنامه‌ای را به اپلیکیشن ایالات متحده‌ی آمریکای خود اضافه کرده که برای «اشتراک‌های اینستاگرام» در نظر گرفته شده است.

همان‌طور‌که شرکت‌های تحلیلی Sensor Tower و Apptopia اشاره کرده‌اند، اپ اینستاگرام برای iOS اخیرا با خرید درون‌برنامه‌ای جدید خود به‌روز شده است. این بخش که برای خرید اشتراک در نظر گرفته شده است، قیمت‌‌های مختلفی بین ۰٫۹۹ تا ۴٫۹۹ دلار دارد.

اگرچه اینستاگرام هنوز هدف واقعی این خریدهای درون‌برنامه‌ای را نگفته، احتمالا این بخشی از استراتژی شرکت برای کسب درآمد بیشتر از پلتفرم خود است و در‌عین‌حال راهی برای کاربران ارائه می‌دهد تا به تولیدکنندگانی که دنبال می‌کنند و دوستشان دارند، پول بدهند.

از‌آنجاکه اطلاعات خرید درون‌‌برنامه‌ای اینستاگرام در اپ استور دیده می‌شود، به‌نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک، شاهد معرفی رسمی ویژگی مذکور باشیم. امسال، توییتر نیز ویژگی مشابهی به نام Super Follow را معرفی کرد که به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد محتوای انحصاری را به مشترکان صفحه‌ی خود ارائه دهند. ناگفته نماند پلتفرم‌های دیگری مانند تیک‌تاک، یوتیوب، اسنپ‌چت و پینترست در حال کارکردن روی ویژگی مشابهی هستند.

نظر شما همراهان زومیت درباره‌ی قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟

نظر شما