شناسهٔ خبر: 68719082 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

اشتباه عجیب اپل | دستگاه‌ها از کار افتادند

اپل معمولاً با مشکلاتی در انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خود مواجه نمی‌شود، حتی با وجود اینکه این به‌روزرسانی‌ها را به‌طور همزمان برای همه دستگاه‌ها در دسترس قرار می‌دهد و مانند سایر شرکت‌ها به‌صورت مرحله‌ای منتشر نمی‌کند. اما زمانی که با مشکلاتی مواجه می‌شود، هرچند نادر، این مشکلات بزرگ هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت جی اس ام آرنا، به عنوان مثال انتشار سیستم‌عامل iPadOS 18 برای iPad Pro M4 که از دیروز آغاز شده بود، اکنون توسط اپل متوقف شده است؛ آنهم به دلیل گزارش‌های متعدد از خراب شدن آی‌پدها پس از به‌روزرسانی.

خراب شدن به این معنی است که دستگاه دیگر کار نمی‌کند، بنابراین واضح است که این وضعیت بسیار بدی است. برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی ناامیدی خود را بیان کرده‌ و توضیح داده‌اند که چگونه در فرآیند نصب اختلالی رخ داده که منجر به آی‌پدهایی شده که دیگر روشن نمی‌شوند. کاربران متأثر نیاز به تعویض آیپد داشتند، زیرا هیچ خدماتی ممکن نبود.

البته این فقط تعداد کمی از افراد هستند که با این مشکلات مواجه شده‌اند، اما در این مورد برای اپل "احتیاط بهتر از پشیمانی" است، به همین دلیل در حال حاضر انتشار متوقف شده است.

بیشتر بخوانید:

مشکلی که افراد با iPad Pro M4 مواجه شده‌اند ممکن است به نصب به‌روزرسانی iPadOS 17.7 ابتدا و سپس رفتن به iPadOS 18 مرتبط باشد.

این فقط یک حدس است، با این حال. امیدواریم اپل به زودی به ته این موضوع برسد و انتشار را از سر بگیرد.

نظر شما