شناسهٔ خبر: 50632789 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

سارقان احشام نقره داغ شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف هشت فقره سرقت احشام و دستگیری سارق حرفه‌ای با تلاش مجدانه و هوشیاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمدباقر سلگی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت احشام در شهرستان این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت و با ۷۲ ساعت کار اطلاعاتی دقیق و بی وقفه، سرانجام مخفیگاه سارق غیربومی در خارج از این شهرستان شناسائی شد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی با دستگاه قضائی در استان همجوار و گرفتن نیابت، در یک عملیات ضربتی این سارق توسط ماموران دستگیر شد، اظهارکرد: در تحقیقات فنی و تخصصی از متهم، نامبرده به تعداد هشت فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده این سارق حرفه‌ای به مراجع قضائی تحویل شد.

سلگی همچنین از دستگیری سه سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ شهدای این شهرستان خبرداد و افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری سارقان، ماموران کلانتری ۱۱ شهدا در مناطق مورد نظر با انجام کار فنی و اطلاعاتی، مکان‌های اختفای سارقان را شناسائی کردند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: ماموران پلیس پس از انجام هماهنگی با مرجع قضائی و طی سه مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه،سه سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه یکی از سارقان، تعدادی اموال مسروقه را کشف کردند.

سلگی خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده به دو فقره سرقت مغازه، دو فقره سرقت اماکن خصوصی، چهار فقره سرقت داخل خودرو و سه فقره سرقت منزل و گوشی تلفن همراه اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام مسئول با تقدیر از همکاری های مجدانه دستگاه قضائی در شناسائی و دستگیری مجرمان، تأکید کرد: شهروندان هرگونه رفتار و حرکات مشکوک مرتبط را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.اایسنا 

نظر شما