شناسهٔ خبر: 50627740 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری شرور و سارق مسلح در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری شرور و سارق مسلح سابقه دار در آن شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ ابراهیم کوچکزائی  فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه مغازه، موبایل و ... در سطح شهرستان چابهار موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار، در نهایت، یک سارق مسلح شناسایی و متهم با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلاشینکف با ۱۴۹ تیرجنگی، یک قبضه سلاح شکاری وینچستر، ۲۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۵ کیلوگرم حشیش و ۱۱۰ گرم سوخته تریاک کشف شد.

وی بیان کرد: متهم ۳۳ ساله که پس از انتقال به پلیس آگاهی، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به ۸ فقره سرقت مسلحانه مغازه و تلفن همراه شهروندان با همکاری ۳ تن از دوستان خود اعتراف کرد.

سرهنگ کوچکزائی خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری دیگر همدستان او ادامه دارد

انتهای پیام/ع

نظر شما