شناسهٔ خبر: 50613151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تکلیف بزرگ‌ترین پروژه شهری اهواز

زمان افتتاح طرح را مجری آن یا شهردار اعلام می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، عضو شورای شهر اهواز گفت: از ابتدای آغاز به کار شورای ششم، هدف این شورا برنامه‌محور بودن کار‌ها بوده است تا بر اساس مشکلات و ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی و کار‌ها اجرا شود.


احمد سراج افزود: نگاه شورای ششم این است که با شش سرفصل ایجاد نظم اداری و مالی در فرآیند ساختار‌های مدیریت شهری، تشخیص اولویت‌های شهر با توجه به کمبود منابع، شفافیت و مبارزه با فساد، ثبات مدیریت و شایسته‌گزینی، ایجاد بستر سرمایه‌گذاری و درآمد‌های پایدار شهرداری و تعامل با دستگاه‌ها برای حل مشکلات مردم کار پیش برود.


وی ادامه داد: به عنوان اعضای شورای شهر باید برای ارتقای سطح شهر با دستگاه‌ها تعامل داشته باشیم و دستگاه‌ها را بین مردم بیاوریم تا دغدغه‌های مردم برطرف شود.


سراج با تاکید بر لزوم فراهم شدن شرایط برای انجام کار‌های ماندگار و پروژه‌های بزرگ در اهواز افزود: بهترین منبع برای ارائه خدمات بهتر و ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در مدیریت شهری، ایجاد بستر سرمایه‌گذاری است. اهواز طرح های زیادی نیاز دارد که هنوز آغاز نشده‌اند. پروژه‌هایی نیز آغاز شده‌اند که سال‌ها نیمه کاره مانده‌اند؛ نبود نظم اداری و مالی در ساختار‌های مدیریت شهری عمده‌ترین مشکل پروژه‌های نیمه تمام است.


وی با اشاره به برخی طرح های  نیمه تمام اهواز گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه شهید چمران باید در موعد زمانی خود به بهره‌برداری برسد؛ گفته شده بود که این طرح در خردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد که این دوره زمانی منطبق بر قرارداد پروژه نبوده و عقبه کارشناسی ندارد.

بیشتر بخوانید :پیشرفت ۵۱ درصدی تقاطع غیر همسطح شهید چمران اهواز

عضو شورای شهر اهواز افزود: به دلیل نبود نظم اداری و مالی، در مقطعی اجرای این طرح کند شده بود، اما اکنون موانع برداشته شده است و در حال تزریق منابع جدید و تجهیز مجدد موارد نیاز اجرای کار هستیم و دیگر کار متوقف نخواهد شد.



نظر شما