شناسهٔ خبر: 50588757 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فیلم گفتگو با پسر 400 هزار دلاری در تهران ! / زیرگلویم چاقو گذاشتند ! + گفتگو با کودک ربایان

حوادث رکنا: پسر 9 ساله که از چنگال آدم رباها نجات پیدا کرده از شکنجه و گذاشتن چاقو زیر گلویش از سوی آدم رباها پرده برداشت.

صاحب‌خبر -

کودک ربایی پسر 9 ساله در تهران رقم خورد. در این کودک ربایی پسر بچه 9 ساله از سوی 2 موتور سوار ربوده شد. الیاس در این کودک ربایی در اسارت آدم ربایان قرار گرفت و گروگانگیران برای رهایی الیاس 400 هزار دلار درخواست کردند و ماموران با حضور در پرونده کودک ربایی موفق شدند پس از 15 روز الیاس رانجات دهند و متهمان کودک ربایی در اختیار پلیس قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در خصوص پرونده کودک ربایی به خبرنگار رکنا گفت:کودک ربایی یکی از پدیده های ناراحت کننده است و قلب هر انسان و پلیس آزاده ای را به در می آورد.

وی افزود: چندی قبل مطلع شدیم کودک 9 ساله ای به نام الیاس ربوده شده و آدم ربایان برای رهایی این کودک درخواست 400 هزار دلار داده اند که در همین راستا تیم های عملیاتی تشکیل شد و تلاش شبانه روزی آدم رباها شناسایی و در یک عملیات 48 ساعته متهمان در منطقه خاور شهر دستگیر و کودک ربوده شده که در یک اتاق زندانی شده بود از چنگال گروگانگیران در سلامت کامل رهایی یافت و به آغوش خانواده بازگشت.

سرهنگ نثاری ادامه داد: اعضای این باند 5 نفر هستند که یکی از آنها ایرانی و 4 متهم دیگر اهل کشور افغانستان هستند و طراح این باند که یک مرد افغان است از افسران بازنشسته کشور افغانستان است.

کودک ربایی

15 روز چشم انتظاری برای خانواده الیاس ربوده شده

پدر الیاس 9 ساله در خصوص جزئیات ربوده شدن فرزندش به رکنا گفت: پسرم ساعت 13:30 دقیقه 28 مهر ماه سال جاری برای رفتن به کلاس تقویتی از خانه خارج و در منطقه رباط کریم در نزدیکی یک پارک 2 مرد موتورسوار که از همشهری های خودمان بودند به سراغ فرزندم رفته و با موتور اقدام به ربودن فرزندم کردند.

وی افزود: 20 دقیقه بعد از ربودن شدن پسرم در جریان این اتفاق افتادیم و با مراجعه به پلیس از آنها درخواست کمک کردیم و فردای آن روز آدم رباها در تماس تلفنی درخواست 400 هزار دلار کردند و برای پرداخت پول پیشنهاد دادند که از طریق افغانستان یا پاکستان حواله بزنیم و من این مقدار پول را نداشتم و آنها پیشنهاد دادند که خانه ام را بفروشم که خیلی زود پلیس موفق به دستگیری آنها شد.

گفتگو با کودک ربوده شده

الیاس کوچولو در خصوص روز ربوده شدنش به رکنا گفت: 2 مرد با موتور به سراغم آمدند و ادعا کردند می خواهند مرا پیش دایی ام ببرند که ابتدا مرا به یک ایستگاه اتوبوس بردند و بعد دوباره مرا سوار بر موتور به خاورشهر بردند و 15 روز مرا در اتاق زندانی کردند.

پسربچه 9 ساله ادامه داد: در آنجا مرا کتک زدند و زیر گلویم چاقو گذاشتند و فیلم گرفتند تا اینکه پلیس به سراغم آمد و مرا نجات داد.

کودک ربایی

الیاس درباره علاقه اش به کار پلیسی گفت: از قبل این ماجرا علاقه داشتم پلیس شوم و دوست دارم وقتی بزرگ شدم یک پلیس شوم.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس سهرابی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • سرنوشت پریهان 2 ساله دلتان را می لرزاند ! / کمکش کنیم زنده بماند + فیلم

    سرنوشت پریهان 2 ساله دلتان را می لرزاند ! / کمکش کنیم زنده بماند + فیلم

آیا این خبر مفید بود؟
13 8

نظر شما