شناسهٔ خبر: 50580410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

باید وابستگی به خارج را قطع کنیم

خبرگزاری صداوسیما

فرمانده سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی:باید با تکیه بر راهبرد اقتصاد مقاومتی وابستگی اقتصادی کشور به خارج را قطع کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی؛ سردار قاسمی در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه باید وابستگی به خارج را قطع کنیماستان با بیان اینکه استکبار ستیزی برای امروز نیست و در هر مقطع به شکلی ملت‌ها هزینه دادند، ولی تسلیم نشدند، گفت: آمریکا در صدد است تا بر صنایع و نیرو‌های نظامی ما و سایر کشور‌ها سلطه داشته باشد، اما باید در برابر این سلطه جویی مقاومت کنیم.

وی با اشاره به اینکه راهبرد استکبار در دنیا حمله به کشور‌های دیگر، نفوذ و سلطه بوده است،افزود:دستمان بایدروی زانوی خودمان باشد و استکبار ستیزی توحیدی در سایه ولایت فقیه داشته باشیم.

سردار قاسمی گفت: میوه ایستادگی و صبر در سایه اطاعت از رهبر انقلاب، پیروزی است.

فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی افزود: آمریکا در صدد است تا جریان انتقال انرژی را در دنیا به نفع خود تغییر داده و منافع رژیم صهیونیستی را تضمین کند.

وی با بیان اینکه باید از لحاظ اقتصادی مستقل باشیم، گفت: باید با تکیه بر راهبرد اقتصاد مقاومتی وابستگی اقتصادی کشور به خارج را قطع و از نیرو‌های جوان استفاده کنیم تا بتوانیم از لرزه‌های اقتصادی در امان باشیم.

در این جلسه از زحمات سرگرد پاسدار محمدی تجلیل و سرگرد پاسدار توکلیان به عنوان مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی منصوب شد.

نظر شما