شناسهٔ خبر: 50547100 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جنبش جهاد اسلامی:

اهالی الشیخ جراح قدس در خط مقدم دفاع از مقدسات قرار دارند

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسینی از پایداری و مقاومت اهالی الشیخ جراح قدس مقابل اقدامات و سیاست های صهیونیست ها تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه العهد، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری گفت که اهالی الشیخ جراح قدس در خط مقدم دفاع از مقدسات و مقابله با یهودی سازی قرار دارند.

بر اساس این گزارش، «طارق عزالدین» در گفتگو با خبرنگاران از مواضع اهالی الشیخ جراح مقابل دادگاه های صهیونیستی و مخالفت با اقدامات سازشکارانه تمجید کرد.

وی افزود: مردم ما در قدس در خط مقدم دفاع از سرزمین و مقدسات و مبارزه با سیاست های یهودی سازی قرار دارند. اهالی قدس در مقابله با طرح های اشغالگران برای سرکوب و شکنجه و آواره کردن فلسطینی ها پیشگام خواهند بود.

عزالدین ادامه داد: رژیم اشغالگر دست به هر اقدام و جنایتی که علیه ملت ما بزند آنها عقب نخواهند نشست و از حق خود برای بازستانی سرزمینمان کوتاه نخواهند آمد.

وی در عین حال خون شهدای فلسطینی در مسجدالاقصی برای دفاع از سرزمین و مقدسات را گواهی بر جنایات رژیم اشغالگر برشمرد.

سخنگوی جهاد اسلامی همچنین افزایش تلاش های عربی و اسلامی برای حمایت از پایداری اهالی قدس در دفاع از مقدسات را خواستار شد.

عزالدین از تلاش تمام فلسطینی ها برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی تمجید کرد و تصمیم اهالی الشیخ جراح علیرغم تمام سیاست های فریبکارانه اشغالگران را یک اقدام ملی و دینی دانست که از گرایش این ملت به سرزمین و میهن خود نشات می گیرد.

نظر شما