شناسهٔ خبر: 50544688 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

عاملان تیراندازی به کارکنان فاز ۲ پالایشگاه آبادان دستگیر شدند

ایرنا

فرمانده انتظامی آبادان گفت: عاملان تیراندازی به کارکنان فاز۲ پالایشگاه آبادان که به زخمی شدن یکی از آنان منجر شد دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ حسین زلقی سه‌شنبه افزود: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح یکی از کارکنان شرکت فاز ۲ پالایشگاه در منطقه امیرکبیر آبادان که توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو انجام شد، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی از همان دقایق اولیه با حضور در صحنه تحقیقات را آغاز نمودند که با رصد اطلاعاتی موفق شدند، عاملان تیراندازی که ۲ نفر بودند را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: پس از هماهنگی قضایی، در یک عملیات ضربتی هر ۲ نفر دستگیر و خودروی ساینا بکار رفته در صحنه تیراندازی نیز کشف شد.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه متهمان در بازجویی علت تیراندازی را اختلاف قبلی با مسئولان شرکت مربوطه عنوان داشتند گفت: امنیت شهروندان آبادانی خط قرمز نیروی انتظامی است و پلیس با فرد یا افرادی که بخواهند امنیت شهروندان را به مخاطره بیاندازند به شدت برخورد می کند.

وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده با قرار موقت راهی زندان شدند.

نظر شما