شناسهٔ خبر: 50542811 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

بازداشت عاملان تیرباران پیمانکار پالایشگاه آبادان + عکس

حوادث رکنا: 2 مرد مهاجم که به پیمانکار پالیشگاه آبادان تیراندازی کرده بودند، توسط پلیس اطلاعات و امنیت آبادان بازداشت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " حسین زلقی " فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار رکنا، اظهار داشت: جمعه 7 آبان ماه امسال با وقوع تیراندازی و مجروح شدن پیمانکار یکی از پالایشگاه های آبادان  توسط 2 سرنشین خودروی ساینا پلاک مخدوش و شیشه دودی، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت آبادان قرار گرفت.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع ماموران پلیس امنیت با رصد های اطلاعاتی شبانه روزی و بازبینی دوربین های مداربسته هویت و مخفیگاه 2 مرد  مهاجم را در آبادان شناسایی کردند.

این مقام ارشد پلیسی ادامه داد: ماموران امنیت پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی مقام قضایی به محل مذکور اعزام شدند و در یک عملیات پیچیده 2 متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه سلاح جنگی استفاده شده در حادثه از مخفیگاه مهاجمان کشف شده است، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های فنی پس از مشاهده شواهد و مستندات موجود به جرم خود مبنی بر تیراندازی به پیمانکار پالایشگاه آبادان اعتراف و دلیل جرم خود را اختلافات شخصی و اخراج از پالیشگاه عنوان کردند.

سرهنگ حسین زلقی با بیان اینکه حال جسمی فرد مضروب پس از اصابت 2 گلوله مساعد گزارش شده است در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

خبرنگار - علی رنجکش

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • قتل ناموسی دختر خوزستانی با شلیک گلوله در پراید + عکس

    قتل ناموسی دختر خوزستانی با شلیک گلوله در پراید + عکس

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما