شناسهٔ خبر: 50540046 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

صالحی‌امیری: زنان بسکتبالیست ایران روزی مدعی المپیک می‌شوند

معصومه مومی‌وند

رییس کمیته ملی المپیک در بازدید از اردوی تیم ملی بسکتبال زنان خطاب به ملی‌پوشان گفت: شک ندارم در سال‌های آتی در آسیا می‌درخشید، مدعی المپیک می‌شوید و ما روزی شما را از قاب تلویزیون در المپیک می‌بینیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، مریم کاظمی‌پور معاون زنان وزارت ورزش و جوانان، اعضای کمیته ملی المپیک و مسوولان فدراسیون بسکتبال از آخرین اردوی تیم ملی بسکتبال زنان بازدید کردند.

در این بازدید رامین طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال در ابتدا سخنانش توضیحاتی در مورد شرایط تیم ملی در مسابقات قهرمانی دسته دوم آسیا ارائه داد و اعلام کرد تیم ملی برای کسب تجربه به این مسابقات اعزام می‌شود.

رییس کمیته ملی المپیک هم خطاب به اعضای تیم ملی زنان گفت: امروز همه همکاران من برای تشکر از شما آمده‌اند و دوست داریم دختران‌مان بدرخشند. آمدم فقط بگویم فراتر از بسکتبال و نتیجه، حضور شما اهمیت دارد. ما باور داریم که داخل کشور تبعیضی بین دختران و پسران وجود ندارد و باید با حضور و تکرار حضور در عرصه‌های بین‌المللی ثابت کنیم که در باور، فسلفه انسان‌شناسی و اخلاقیات‌مان تبعیضی نداریم. بنابراین حضور شما جدای از نتیجه از این نظر برای‌مان مهم است. استرس نداشته باشید. شک ندارم در سال‌های آتی در آسیا می‌درخشید، مدعی المپیک می‌شوید و ما روزی شما را از قاب تلویزیون در المپیک می‌بینیم. اگر در پاریس این اتفاق نیفتد در لس‌آنجلس خواهیم دید چون انگیزه و اراده‌ی دختران ما خیلی زیاد است‌.

کیمیا یزدیان طهرانی، یکی از ملی‌پوشان بسکتبال ایران در این مراسم از نداشتن بازی تدارکاتی برون مرزی قبل از اعزام به مسابقات رسمی انتقاد کرد که صالحی امیری قول حمایت بیش‌تری از تیم ملی را داد و گفت: برای اردوهای تدارکاتی کمک می‌کنیم تا بخشی از هزینه‌ها را تقبل کنیم و بخشی از هزینه‌ها را هم وزارت ورزش تامین کند. این‌جا به دختران عزیزمان قول می‌دهیم که حتما برای اردوهایی که اعزام خواهید شد، کمک کنیم.

انتهای پیام

نظر شما