شناسهٔ خبر: 50536267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل زندان‌های استان همدان:

توسعه برنامه های اصلاحی و تربیتی مددجویان ضروری است

مدیرکل زندان‌های استان همدان بر توسعه و تقویت برنامه‌های اصلاحی، تربیتی و فرهنگی برای مددجویان زندان‌ها تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان‌های استان همدان در حاشیه بازدید از زندان ملایر با تاکید بر توسعه برنامه‌های اصلاحی و تربیتی مددجویان از آن به عنوان اهرم‌های اصلاحی نام برد .

او با ناکافی دانستن برنامه‌های فرهنگی و تربیتی زندان ملایر خطاب به کارکنان زندان تاکید کرد: ضمن اجرای برنامه‌ها و شیوه نامه سازمانی از کمترین فضا‌ها و کوچکترین امکانات موجود برای تقویت اعتقادات و پالایش روح، روان و تضمین سلامت جسمانی مددجویان استفاده شود.

مدیرکل زندان‌های استان همدان با حضور در مراکز اشتغال و حرفه آموزی این زندان بیان کرد: به منظور غنی سازی  اوقات فراغت زندانیان با بهره گرفتن از صنایع خرد شهرستان ملایر و رایزنی برای فعالیت‌های مونتاژ کاری در ترکیب قطعات و کسب در آمد برای زندانیان تاکید و  تحقق آن را به مسئولان اشتغال زندان تاکید کرد.

در ادامه ذوالفعلی نژاد با حضور در بین مددجویان زندان ملایر و دیدار چهره به چهره از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و در خصوص رفع و پیگیری آن‌ها رهنمود‌های لازم را ارائه کرد.

مدیرکل زندان‌های استان همدان ضمن حضور در واحد‌های بهداری، اشتغال و حرفه آموزی،  فرهنگی و تربیتی از ارائه خدمات به مددجویان و همچنین برنامه‌های اصلاحی و تربیتی این مرکز بازدید و در جریان آن‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/د.ا

نظر شما