شناسهٔ خبر: 50528646 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فتح الهی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور دانشجویان در آزمایشگاه‌های دانشگاه تربیت مدرس چگونه است؟

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس درباره نحوه حضور دانشجویان در آزمایشگاه ها توضیحاتی را ارائه داد.

صاحب‌خبر -

یعقوب فتح الهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه حضور دانشجویان در آزمایشگاه‌های دانشگاه تربیت مدرس، اظهار کرد: حضور دانشجویان که برای واحد درسی خود نیاز به آزمایشگاه دارند، اجباری است، بنابراین دانشجو باید درآزمایشگاه حضور داشته باشد.

او در ادامه بیان کرد: آزمایشگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت به دانشگاه ابلاغ شده است، در اختیار دانشجویان قرار دارد.

فتح الهی تصریح کرد: بر اساس اسناد موجود و ابلاغیه‌های مقام معظم رهبری و همچنین سیاستگذاری علم و فناوری کشور، باید امتیازات قابل توجهی به حوزه پژوهش داده شود؛ بازسازی و تجهیز تمام پژوهشگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌تواند کمک بسیار بزرگی برای گسترش و سرعت بخشیدن به کار‌های تحقیقاتی در دانشگاه‌ها کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس درباره برنامه‌های پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس، گفت: بحث پژوهش در دانشگاه تربیت مدرس دامن زدن به تحقیقات و پژوهش‌های میان رشته‌ای است و سعی می‌کنیم دانشجویان را دراین زمینه حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: مصوبه‌ ممنوعیت پذیرش دانشجوی ارشد از رشته‌های غیرمرتبط لغو نشده است

انتهای پیام/

نظر شما