شناسهٔ خبر: 67394544 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

دعوت دکتر محمد بیات معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علو پزشکی اراک از دانشگاهیان و عموم مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری

دکتر محمد بیات معاون فرهنگی،دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی اساتید ، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه را به شرکت و حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک ، دکتر محمدبیات معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک با صدور پیامی، از دانشگاهیان دعوت کرد در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضوری پرشور داشته باشند.

متن پیام دکتر محمد بیات بدین شرح است:

اکنون که پس از شهادت آیت الله رئیسی شهید جمهور و همرانش در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قرار داریم هرکدام از ما به یمن و میمنت نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه مهمی بر عهده داریم و آن چیزی نیست جز حضور پرشور در انتخابات . همانطور که خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند : «وَرَحمَتِی وَسِعَت کُلَّ شَیء» : رحمت الهی واسع است و شامل هر چیزی می شود (اعراف/156) پس اکنون که رحمت بی حد و حصر خداوند بر ما ملت ایران عطا شده تا در سایه برکت حضور مقام معظم رهبری (مدظله) حق انتخاب در تعیین سرنوشت آینده خود و کشورمان را داریم به فال نیک می گیریم و با قدرت در صحنه حماسی انتخابات گام بر می داریم . لذا از همه اعضای محترم هیئت علمی و اساتید گرانقدر ، کارکنان محترم و دانشجویان ارجمند دعوت می کنم با حضور پررنگ خود در انتخابات روز جمعه هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ و حماسه آفرینی ملی، سرنوشت کشور عزیزمان و آینده درخشان فرزندان این مرز و بوم را رقم زده تا ان شاءالله ایرانی آباد با دولتی مردمی و ولایتمدار داشته باشیم .

موید باشید دکتر محمد بیات معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک

نظر شما