شناسهٔ خبر: 50517154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازدید رئیس سازمان سما از محل احداث مجتمع ۱۶ هزار متری سماء درمیبد

سید محمد بطحایی رئیس سازمان سماء دانشگاه آزاد اسلامی کشور از محل احداث مجتمع سماء در شهرستان میبد بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حسین فلاح فرماندار میبد گفت: این مجتمع قرار است بعد از ارسال طرح احداث از سوی دانشگاه آزاد اسلامی میبد در ۱۶ هزار متر مربع احداث شود.


فرماندار میبد افزود:دراین مجتمع ۴ باب مدرسه ساخته می‌شود که اعتبار اولیه آن ازسوی سازمان مدارس سماء تامین و ادامه کار برعهده شهرستان خواهد بود.


دراین بازدید بطحایی دستور پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات آموزشی به مدارس سماء شهرستان میبد را داد.


رئیس سازمان سماء دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه از بخش‌های مختلف مدرسه سماء شهرستان میبد به ویژه کارگاه‌های کاربافی بازدید کرد.


بطحایی درحاشیه بازدید با قدردانی از زحمات رئیس و دست اندرکاران مدرسه سماء میبد که در دو سال گذشته کشیده اند گفت: خوشبختانه مسیر را که شاید چند سال باید وقت می‌گذاشتند با همتی که طی دوسال داشتند مدرسه بسیار خوبی پیش بینی شده است.


وی افزود:مهمترین ویژگی که من در این مدرسه دیدم و تلاشی که در دانشگاه آزاد انجام دادند همان بحثی است که درسند تحول بنیادین آموزش و پرورش هم وجود دارد؛ عجین شدن آموزش با مهارت‌هایی است که نسل امروز و فردای ما به شدت به آن نیاز دارند.


رئیس سازمان سماء کشور گفت:انشاالله زمینی را که امروز با حضور فرماندار دیدیم بتوانیم پروژه احداث یک مدرسه بسیار فاخر که درشان مردم خوب و قهرمان و شهید پرور میبد باشد را در آنجا شروع کنیم.


بطحایی افزود: با احداث این مدرسه خدمات بهتری به دانش آموزان این شهرستان ارائه خواهد شد، در برنامه‌های بعدی هم درشهرستان یزد و افتتاح‌هایی که برای باشگاه‌های ورزشی برنامه دوستان است اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد.


رئیس سازمان سماء دانشگاه آزاد اسلامی کشور در این بازدید از حسین فلاح فرماندار میبد با اهداء لوح تقدیر کرد.


بیش از ۷۰۰ نفر دانش آموز در پنج پایه دبستان، متوسط اول و دوم دخترانه و پسرانه و هنرستان پسرانه در مدارس سماء دانشگاه آزاد اسلامی میبد مشغول تحصیل اند.

نظر شما