شناسهٔ خبر: 50504210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برتری نمایندگان والیبال ارومیه

تیمهای والیبال شهرداری ارومیه وآذرباتری هورسان رامسر و پیکان تهران را با شکست بدرقه کردند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی  در هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال دو تیم پیکان تهران و آذرباتری ارومیه مقابل هم صف آرایی کردند و در پایان تیم آذرباتری با نتیجه سه بر صفر از سد تیم پیکان گذشت.

 

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم آذرباتری ، درباره پیروزی تیمش مقابل پیکان تهران گفت: بازی خوبی بود تیم پیکان امروز پس از دو هفته پوریا یلی را نیز در اختیار داشت. با توجه به اینکه این تیم نتیجه را سه بر صفر واگذار کردند اما می توانستند پیروز شوند. بازی فنی ونزدیکی بود خوشحالم هر دو تیم جوانمردانه بازی کردند و برای پیروزی جنگیدند و در نهایت سه امتیاز به نفع تیم ما ثبت شد.

وی ادامه داد: این نخستین برد سه بر صفر تاریخی ارومیه در لیگ برتر والیبال بود، تیم جوانی در اختیار دارم اما نباید از این نکته غافل شویم که پیکان هنوز بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارد و مصدومیت گریبانگیر این تیم شده است. تمام تلاش مان این است که بازی های باکیفیتی در ادامه مسابقات داشته باشیم.

نفرزاده درباره بازی روز چهارشنبه مقابل گنبد گفت: حریف میزبان است و دو تیم بازی سختی خواهیم داشت امیدوارم نتیجه بازی با پیروزی برای ما همراه باشد.

 

دردیگر رقابت دیروز تیم والیبال شهرداری ارومیه ، مقابل هورسان رامسر با نتیجه سه بر یک پیروز شد و سومین برد پیاپی خود را کسب کرد.

دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و هورسان رامسر عصر روز یکشنبه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه به مصاف هم رفتند که تیم میزبان توانست پس از باخت با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ در ست اول، ست های دوم تا چهارم را به ترتیب با نتایچ ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود.

محمدرضا تندروان در این دیدار تیم شهرداری ارومیه را با ترکیب اولیه علیرضا بهبودی، صابر کاظمی، عادل غلامی، سعید مصطفی وند، رحمان داودی، قاسم کارخانه و عبدالرضا علیزاده وارد زمین کرد.

شهرداری ارومیه پیش از این نیز به ترتیب مقابل تیم های راهیاب ملل مریوان و پاس گرگان پیروز از زمین خارج شده بود.

در حال حاضر شاگردان تندروان فقط به علت تفاضل ست برده، پس از تیم سپاهان اصفهان در رده دوم لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارد.

تیم های شهرداری ارومیه و سپاهان اصفهان تنها تیم های با امتیاز کامل در جدول رقابت ها هستند و سپاهان با ۹ ست برده، تنها یک ست باخته دارد و شهرداری ارومیه هم با ۹ ست برده، ۲ ست باخته دارد.

 

 

<div id="video-display-embed-code_7187723"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3263809/7187723?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما