شناسهٔ خبر: 50493517 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازگشت روال عادی عرضه سوخت در ۷۲ جایگاه کردستان

تاکنون سامانه هوشمند ۷۲ جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز، معادل ۹۰ درصد جایگاه‌ها در استان فعال شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: تاکنون سامانه هوشمند ۷۲ جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز استان، معادل ۹۰ درصد جایگاه‌ها در استان فعال شده است.

عبدالله گیتی منش گفت: هم اکنون ۸۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در کردستان وجود دارد که سامانه هوشمند عرضه سوخت سهمیه‌ای ۷۲ مورد آن پس از تلاش مهندسان این شرکت فعال شده است و مردم می‌توانند بنزین سهمیه‌ای دریافت کنند.

گیتی منش افزود: تلاش برای اتصال سامانه هوشمند ۱۰ جایگاه دیگر نیز در حال انجام است و تا پایان امروز، این تعداد جایگاه نیز در زمینه عرضه سوخت سهمیه‌ای به شهروندان فعال خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به عرضه بنزین و نفتگاز با نرخ آزاد، افزود: سهمیه‌ای که در کارت سوخت وجود دارد به هیچ وجه از بین نمی‌رود و سوخت ذخیره شده بعد از بر طرف شدن مشکل قابل استفاده است.

گیتی‌منش با بیان اینکه برای وارد شدن سامانه کارت سوخت به مدار باید تمام پمپ نازل‌ها باز و برنامه نرم افزای جدید نصب شود، یادآور شد: از زمان ایجاد اختلال تاکنون هیچ گزارشی از در راه ماندن خودرو‌ها و مسافران ناشی از نبود سوخت مخابره نشده و از همان زمان شروع اختلال اکیپ‌هایی را برای راه اندازی موقت جایگاه‌ها به جایگاه‌های استان اعزام کردیم.

نظر شما