شناسهٔ خبر: 50469245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

باند سرقت طلاجات از منازل در قائمشهر منهدم شد

ساری - ایرنا - جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران گفت : باند سارقان که مبادرت به سرقت طلاجات از منازل شهروندان قائمشهر می کردند شناسایی و منهدم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران ، سرهنگ سید موسی حسینی افزود : به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان قائمشهری مبنی بر سرقت طلا از منزلشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پس از حضور در صحنه های سرقت و با جمع آوری آثار وقوع جرم و با اقدامات اطلاعاتی، عامل و رابط سارقان را شناسایی و دستگیر کردند.
وی با اعلام این که متهم در بازجویی های تخصصی، دیگر همدستانش را که از اهالی یکی از استان جنوب غربی کشور بودند ، معرفی کرد ، گفت : ماموران با اقدامات عملیاتی و هماهنگی با مقام قضائی، توانستند پنج متهم دیگر را در مخفیگاهشان دستگیر کنند و در بازجویی های انجام شده آنها به انجام ۱۸ فقره سرقت طلاجات از منازل شهروندان قائمشهری اعتراف کردند که ارزش طلاجات سرقت شده از سوی اعضای این باند ۹۰ میلیارد ریال بود .

سرهنگ حسینی با اشاره به سرقت های مهم این باند افزود : آنان  ۲کیلو و۷۰۰ گرم شمش طلا و یک کیلو و  ۳۰۰ گرم طلا از ۲ منزل سرقت کردند که از جمله سرقت های بزرگ و مهم آنها بود .
وی با اعلام این که سارقان ، طلاجات مسروقه را در استان های همجوار به فروش می رساندند ، از شهروندان تقاضا کرد نکات ایمنی و تجهیز اماکن به دوربین های مداربسته و عدم نگهداری اموال با ارزش در داخل منزل را رعایت کنند.

جانشین نیروی انتظامی مازندران همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع  را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند .

نظر شما