شناسهٔ خبر: 50463713 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

متلاشی شدن باند سارقان طلاجات منزل در قائم شهر

جانشین انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند سارقان طلاجات با ۱۸ فقره سرقت در شهرستان قائم شهر خبر داد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان قائم شهری مبنی بر سرقت طلا از منزل آنان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قائم شهر پس از حضور در صحنه‌های سرقت و با جمع آوری ادله و آثار وقوع جرم و با اقدامات اطلاعاتی، عامل و رابط سارقان را در قائم شهر شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی گفت: متهم در بازجویی‌های تخصصی، دیگر همدستانش را که اهل یکی از استان جنوب غربی کشور بودند را معرفی کرد.

جانشین انتظامی مازندران افزود: ماموران با اقدامات عملیاتی و هماهنگی با مقام قضائی، توانستند ۵ متهم دیگر را در مخفیگاهشان دستگیر که در بازجویی‌های انجام شده و با مشاهده مدارک و مستندات لب به اعتراف گشودند.

او گفت: سارقان در بازجویی‌های خود به ۱۸ فقره سرقت طلاجات از منازل در شهرستان قائم شهر اعتراف کردند وگفت: ارزش ریالی طلاجات مسروقه ۹۰ میلیارد ریال بوده است.

جانشین انتظامی مازندران با اشاره به سرقت‌های مهم این باند، گفت: از سرقت‌های مهم این باند، ۲ کیلو و ۷۰۰ گرم شمش طلا و ۱ کیلو ۳۰۰ گرم طلا از دو منزل بوده است.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه، سارقان طلاجات مسروقه را در استان‌های همجوار به فروش رساندند از شهروندان خواست: ضمن رعایت نکات ایمنی و تجهیز اماکن به دوربین‌های مداربسته و عدم نگهداری اموال با ارزش در داخل منزل در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.
انتهای پیام/س

نظر شما