شناسهٔ خبر: 50448872 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

پلیس: ۱۷ پیج اینستاگرامی مبتذل را بستیم

 رئیس پلیس فتا مازندران گفت: ۱۷ پیج اینستاگرامی منتشر کننده تصاویر مبتذل و تبلیغات مدلینگ در مازندران را بستیم.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سامع خورشاد با بیان اینکه فعالیت برخی از پیج‌های اینستاگرام با تبلیغات مبتذل و مدلینگ در شرق مازندران شناسایی و به ما گزارش شد، اظهار داشت: ۱۷ صفحه اینستاگرامی در شهرستان بهشهر با انتشار محتوای نامناسب و مبتذل قصد اغفال و اخاذی جوانان را داشتند که پس از شناسایی و اجرای اقدامات لازم، به مرجع قضایی معرفی شدند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا بهشهر در پی رصد فضای مجازی ۱۷ صفحه اینستاگرام را که اقدام به قبح‌زدایی و ترویج سبک زندگی غربی می‌کردند شناسایی کردند، افزود: همه این پیج‌ها که مدتی تحت نظر عوامل پلیس فتا بودند؛ همه عوامل و گردانندگان آن‌ها شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتای مازندران تصریح کرد: مدیران این صفحات اینستاگرام پس از تهیه مستندات با دستور مقام قضایی احضار و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تا برخورد قانونی با آن‌ها انجام پذیرد.

سرهنگ خورشاد با بیان اینکه با دستور قاضی دادگاه، هر ۱۷ پیج مسدود و پس از حذف محتویات آنان، لوگوی پلیس فتا در صفحات درج شد، یادآورشد: پلیس فتا در ایجاد امنیت اخلاقی در فضای مجازی کوتاه نمی‌آید و هرگونه بداخلاقی و انحراف اخلاقی قابل اغماض نیست و در صورت رویت برخورد قانونی انجام خواهد پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد غیرمتعهد و سودجو برای جذب دنبال‌کننده دست به هر اقدامی می‌زنند و فضای مجازی را برای کسب درآمد یا اشاعه ابتذال آلوده می‌کنند.

نظر شما