شناسهٔ خبر: 50440732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شاخ ۱۷ پیج ایستاگرامی منتشرکننده تصاویر مبتذل در مازندران شکسته شد

گروه استان‌ها ـ رئیس پلیس فتا مازندران گفت: ۱۷ پیج اینستاگرامی منتشر کننده تصاویر مبتذل و تبلیغات مدلینگ در مازندران را بستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سامع خورشاد‌ با بیان اینکه فعالیت برخی از پیج‌های اینستاگرام با تبلیغات مبتذل و مدلینگ در شرق مازندران شناسایی و به ما گزارش شد، اظهار داشت: 17 صفحه اینستاگرامی در شهرستان بهشهر با انتشار محتوای نامناسب و مبتذل قصد اغفال و اخاذی جوانان را داشتند که پس از شناسایی و اجرای اقدامات لازم، به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا بهشهر در پی رصد فضای مجازی 17 صفحه اینستاگرام را که اقدام به قبح‌زدایی و ترویج سبک زندگی غربی می‌کردند شناسایی کردند، افزود: همه این پیج‌ها که مدتی تحت نظر عوامل پلیس فتا بودند؛ همه عوامل و گردانندگان‌ آنها شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتای مازندران تصریح کرد: مدیران این صفحات اینستاگرام پس از تهیه مستندات با دستور مقام قضایی احضار و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تا برخورد قانونی با آنها انجام پذیرد.

سرهنگ خورشاد‌ با بیان اینکه با دستور قاضی دادگاه، هر 17 پیج مسدود و پس از حذف محتویات آنان، لوگوی پلیس فتا در صفحات درج شد، یادآورشد: پلیس فتا در ایجاد امنیت اخلاقی در فضای مجازی کوتاه نمی‌آید و هرگونه بداخلاقی و انحراف اخلاقی قابل اغماض نیست و در صورت رویت برخورد قانونی انجام خواهد پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد غیرمتعهد و سودجو برای جذب دنبال‌کننده دست به هر اقدامی می‌زنند و فضای مجازی را برای کسب درآمد یا اشاعه ابتذال آلوده می‌کنند.

انتهای پیام/ش

نظر شما