شناسهٔ خبر: 50437837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی مس سونگون: مقابل تیم فولاد زرند بازی عالی انجام ندادیم

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به کسب پیروزی تیم اش مقابل فولاد زرند گفت: امروز بازی عالی از خودمان به نمایش نگذاشتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حمید بی‌غم، پس از برتری ۴ بر یک تیمش مقابل فولاد زرند ایرانیان افزود: امروز بازی متوسط رو به بالایی ارائه کردیم و مقابل تیم فولاد بازی عالی نداشتیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون خاطرنشان کرد: این بازی سخت بود و با توجه به اینکه ۲ بازی سخت دیگر هم پیش رو داریم، مجبور بودیم بازی امروز را مدیریت کنیم.

بی غم با بیان اینکه بازیکنانمان کمی خسته بودند و در برخی از دقایق بازی، تیم یک‌ مرتبه افت می‌کرد، افزود: من به عنوان سرمربی باید این مشکل را رفع کنم و تیم را همیشه آماده و رو به‌ جلو نگه‌ بدارم.

وی با اشاره به استفاده این تیم از بازیکنان جوان خاطرنشان کرد: تیم مس سونگون امسال ۶ بازیکن جوان جذب کرده است که متولد سال‌های ۸٠، ۸۱ و ۸۲ هستند که ما به آن‌ها بازی می‌دهیم چرا که این‌ بازیکنان سرمایه این کشور و باشگاه مس هستند.

بی غم خاطرنشان کرد: همانطور که دیدید امروز پاس گل دوم را یک بازیکن متولد ۸۱ داد و بازیکن متولد ۸۰ ما در ۴ دقیقه پایانی وارد بازی شد و راحت بازی کرد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به استفاده دوباره از بازیکنان جوان در بازی های آتی گفت: سعی خواهیم کرد در سایر بازی‌ها نیز از این جوانان در کنار بزرگترها استفاده کنیم .

بی‌غم در رابطه با دیدارهای آتی تیمش اظهار کرد: در زمان حاضر تنها یک هدف داریم که آن موفقیت در بازی با تیم کراپ است و به هیچ‌چیز دیگری فکر نمی‌کنیم و می‌رویم تا یک بازی خیلی خوب را به نمایش بگذاریم و با دست پر به تبریز برگردیم.

وی در رابطه با تقویت تیم مس سونگون در نیم‌فصل افزود: ما یک سری مشکلات داشتیم که باید آن‌ها را مدیریت می کردیم و جزو برنامه‌هایمان است که حداقل یک بازیکن جذب کنیم و فکر می کنم قاسم عروجی هم از بازی با گیتی پسند می‌تواند به تیممان کمک کند.

سرمربی مس سونگون: مقابل تیم فولاد زرند بازی عالی انجام ندادیم

سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان نیز در خصوص دیدار تیمش مقابل مس سونگون افزود: مدیریت این تیم با ما همکاری کردند تا بازی یک ساعت زودتر برگزار شود.

رضا کردی گفت: مسی ها امروز نشان دادند که ۴ دوره قهرمانی در لیگ بی‌جهت نبوده و امیدوارم برای نخستین بار در فوتسال ما این تیم بتواند پنجمین قهرمانی متوالی را هم در این فصل کسب کند چرا که شایستگی آن را دارند.

وی در مورد بازی امروز تیمش مقابل مس اظهار داشت: تفاوت بین تیم ها در کیفیت فنی بازیکنان است چرا که تیم ما از لیگ یک آمده و بیشتر بازیکنانی که جذب کردیم، لیگ یکی هستند و به لحاظ تاکتیکی فکر می‌کنم نه تنها در این بازی بلکه در تمام بازی‌ها مشکل آنچنانی نداشته‌ایم.

وی گفت: ما در پرس، ضدپرس، شروع مجدد و غیره برنامه داریم اما متأسفانه به خاطر جوانی بازیکنان و همچنین دیر بسته‌شده تیم، باید به این بچه‌ها زمان بدهیم.

کردی با اشاره به اینکه امسال لیگ بسیار خوب و قوی داریم ، افزود: روز اول هم به خودمان و هم به مسئولان قول دادیم که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و من مطمئن هستم که تیم در لیگ برتر می‌ماند و جایگاه شایسته‌ای هم در آخر برای هواداران زرندی کسب خواهیم کرد.

امروز تیم مس سونگون ورزقان از هفته هفتم لیگ برتر فوتسال تیم فولاد زرند ایرانیان را ۴ بر یک شکست داد. 

نظر شما