شناسهٔ خبر: 50433422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آیت الله جوادی آملی:

همگان خود را در خصوص امنیت کشور مسئول بدانند

قم - ایرنا - آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید بیان کرد: مهم آن است که همگان خود را در خصوص امنیت کشور مسئول بدانند و در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله جوادی آملی، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان داشت: همه ما موظفیم دین و کشور خود را حفظ کنیم و خداوند مقدمات انجام این وظیفه را فراهم نموده است، چراکه اگر مقدمات این مهم فراهم نبود خداوند چنین دستوری به ما نمی داد لذا نه جای ترس و نگرانی است و نه جایی برای عقب نشینی.

وی همچنین تاکید کرد:‌ ما اگر مشکل داخلی نداشته باشیم از دشمن خارجی هیچ کاری ساخته نیست.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به ایام هفته وحدت خاطرنشان کرد: هفته وحدت فرصتی برای یادآوری همین نکته است که باید با حفظ وحدت خود را در قبال وظایف ملی مسئول بدانیم و بی تفاوت نباشیم تا خداوند بیش از گذشته به ما در این راه توفیق عطا بفرماید.

در ابتدای این دیدار سردار جلالی گزارشی از رویکردهای نوین پدافند غیرعامل کشور در راستای مقابله با شیوه های تهاجمی جدید دشمنان به ویژه تهدیدات ترکیبی و سایبری دشمنان، ارائه نمود.

سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، امروز به مناسبت ایام نکوداشت پدافند غیرعامل در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.

هشتم آبان ماه، سالروز فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل کمیته دائمی پدافند غیرعامل است. این روز در تقویم رسمی کشور نیز با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی بنام روز پدافند غیرعامل نام گذاری شده است. بر همین اساس هرساله ایام نیمه آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل با استفاده از ظرفیت های لشکری و کشوری در چهار سطح ملی، دستگاهی، استانی و شهری برنامه های نکوداشت پدافند غیرعامل با رویکرد تبیینی و ترویجی برگزار می‌شود.

هفته نکوداشت پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۰ نیز با شعار «پدافند غیرعامل، ایران پایدار» از هشتم لغایت ۱۴ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

نظر شما