شناسهٔ خبر: 50428625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

ورزش سبزوار باید به جایگاه اصلی خود بازگردد

رکنا: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار گفت: ضرورت نگرش و تغییر در برنامه های جدید اداره ورزش و جوانان به منظور بالفعل کردن پتانسیل بالای استعدادهای ورزشی در دستور کار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار رکنا از خراسان رضوی، رئیس اداره ورز‌ش و جوانان این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: هیئت های ورزشی در سبزوار با تغییرات قابل توجه در حوزه مدیریت و با استفاده از به کارگیری جوانان متخصص و متعهد، شفافیت و صداقت را در دستور کار طرح و برنامه های خود قرار داده اند  تا از این طریق و با همکاری کلیت مدیران در اداره ورزش و جوانان بتوان سبزوار را به جایگاه اصلی خود در حوزه ورزش رساند. 

شهابی با اشاره به اینکه مصوبات سفر استاندار به ششتمد و شامکان نیز با جدیت در حال پیگیری برای تخصیص اعتبارات لازم است افزود: در حال حاضر ساز و کار های زیرساختی برای بهره برداری از چمن مصنوعی در شامکان و ششتمد انجام شده و سعی داریم با فراهم نمودن سند و مدارک این زمین چمن مصنوعی، به زودی افتتاح آن را صورت دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار ادامه داد: یکی از معضلاتی که سبزوار با آن روبروست عدم وجود خوابگاه های ورزشی ست که امید می‌رود در مدت کوتاهی و با برنامه ریزی های صورت گرفته با تغییر کاربری یکی از اماکن مناسب در سبزوار بتوانیم شاهد میزبانی مناسب برای مسابقات استانی، کشوری و حتی برگزاری اردوهای تیم ملی باشیم.

وی همچنین اضافه کرد: سرانه ورزشی سبزوار تنها برای هر فرد ۶۲ سانتی متر است که با میانگین کشوری یعنی ۱ متر فاصله بسیار دارد.

شهابی با ذکر این نکته که به زودی فرایند استعداد یابی در رشته های مختلف ورزشی با بازگشایی مدارس و فروکش کردن بیماری کرونا صورت میگیرد گفت: در رشته هندبال که ورزش شناخته شده و مطرح شهرستان است هفته گذشته توانستیم در رده سنی نوجوانان به قهرمانی کشور دست پیدا کنیم و اگر بخواهیم دوباره شاهد حضور تیم سبزوار در رقابت های لیگ برتر باشیم باید به فکر تامین اعتبار حداکثری باشیم که خوشبختانه این مهم هم اکنون با رایزنی با چند اسپانسر مراحل خود را طی می‌کند.

وی در ادامه در خصوص تکمیل و بهره بهره برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این شهرستان نیز عنوان کرد: اداره ورز‌ش به طور قطع تصمیمی را خواهد گرفت که به نفع ورز‌ش و ورزشکاران باشد، در حال حاضر و با توجه به ملی بودن این پروژه باید چمن و پیست این مجموعه را در اختیار ورزشکاران مرتبط با این دو رشته قرار دهیم و ما بقی پروژه را نیز برای بهره برداری کامل و استفاده تمامی ورزشکاران از این مجموعه ورزشی به دست پیمانکاران و متصدیان عمرانی این پروژه بسپاریم تا در نهایت این مجموعه به بهره برداری کامل برسد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • نحوه شکایت به جریمه های ناجا + جزییات کامل

    نحوه شکایت به جریمه های ناجا + جزییات کامل

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما