شناسهٔ خبر: 50370477 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تحولات فلسطین

استقبال از آزاده فلسطینی در بیت لحم

مراسم استقبال از آزاده فلسطینی در در زادگاه وی در بیت لحم با حضور تعداد زیادی از شهروندان که به استقبال وی آمده بودند، برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل­ ­­خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری شمس‌نیوز؛ مراسم استقبال از آزاده فلسطینی در در زادگاه وی در بیت لحم با حضور تعداد زیادی از شهروندان که به استقبال وی آمده بودند، برگزار شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین عصر روز یکشنبه مراسم استقبال مردمی از عبدالله ردایده آزاده فلسطینی را هنگام ورود به زادگاه خود در منطقه العبیدیه در بیت لحم برگزار کرد. وی پس از گذراندن دوران محکومیت ۱۴ ساله خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شد.
<div id="video-display-embed-code_7158383"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3257586/7158383?width=350&height=250"></script></div>

جوانانی که پرچم جهاد اسلامی فلسطین را در دست داشتند، پیشاپیشِ استقبال کنندگان حرکت می‌کردند.
راهپیمایی خودرویی نیز به همین مناسبت همراه با پخش سرود و آهنگ در خیابان‌های بیت لحم برگزار شد.
شرکت کنندگان در مراسم استقبال، عبدالله ردایده را روی دوش خود حمل می‌کردند و شعار‌هایی در حمایت از مقاومت سر می‌دادند.
شرکت کنندگان در این مراسم تصاویر بزرگی از فتحی الشقاقی و رمضان عبدالله شلح دبیران کل فقید جنبش جهاد اسلامی و زیاد النخاله دبیرکل فعلی این جنبش را با خود حمل می‌کردند.
در این مراسم سخنانی در تمجید از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر و ستایش از مقاومت فلسطین و مواضع قاطع آن در حمایت از اسرای قهرمان و همبستگی با آن‌ها ایراد شد.
سخنرانان به بازداشت شدگان اداری اعتصاب کننده در زندان‌های رژیم اشغالگر بخصوص کاید الفسفوس، مقداد القواسمی، هشام ابوهواش، عباد الهریمی و علاء الاعرج درود فرستادند و بر ضرورت ادامه فعالیت‌ها برای حمایت از اسرا تاکید کردند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین آزادی عبدالله ردایده را پس از ۱۴ سال که طی آن الگوی صبر و پایداری در مقابله با زندانبانان صهیونیست بود، تبریک گفت.
جنبش جهاد اسلامی همچنین از مبارزه و جهاد این آزاده فلسطینی قدردانی و برای وی زندگی آزاد همراه با عزت و کرامت آرزو کرد.

نظر شما