شناسهٔ خبر: 50369255 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مسابقه کتاب‌خوانی «ماجراهای مردم شهر عجیب» تمدید شد

اقتصاد ایران: مهلت شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی «ماجراهای مردم شهر عجیب» تا ۲۰ آبان تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز رسانه‌ای شیرازه، نهمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «پویا» که با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه، شبکه پویا، شبکه نهال و نشر طلایی از سوم شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده، تا بیستم آبان ماه تمدید شد.

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی ویژه کودک و نوجوانان بوده و در نهمین دوره خود به سراغ مجموعه داستان «ماجراهای مردم شهر عجیب» رفته است که یکی از آثار افسانه موسوی گرمارودی، نویسنده کودک و نوجوان است.

این‌مجموعه که شامل ۵ داستان مجزاست، پیش از این به صورت ۵ کتاب مجزا در انتشارات طلایی به چاپ رسیده است. عنوان هریک از داستان‌های این مجموعه عبارت است از: آقا قچ قچی، آقا لوف لوفی، آقا خاش خاشی، آقا چیک چیکی و آقا قاپ قاپی که به تازگی همه آن‌ها در یک مجموعه به چاپ رسیده‌اند.

ازجمله ویژگی‌های این‌مجموعه، وجود شخصیت‌های شناخته‌شده و پرکار در زندگی است. زبان ساده و روان و داشتن مضمامین اخلاقی و انسان‌دوستانه از دیگر ویژگی‌های این مجموعه است.

مهلت شرکت در این پویش از دوازدهم مردادماه تا بیستم آبان تمدید شده و جوایز این دوره از پویش پویا، ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما