شناسهٔ خبر: 50363828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

مدیران کل دستگاه های اجرایی دیدارهای چهره به چهره با مردم داشته باشند

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با صدور بخشنامه ای به مدیران کل دستگاه های اجرایی استان دستور داد: ملاقات و دیدارهای چهره به چهره مدیران با مردم در روزهای سه شنبه در راستای سیاست های دولت مردمی، برگزار شود.

صاحب‌خبر -

 مهدی دوستی روز دوشنبه در این بخشنامه آورده است: با توجه به اینکه برقراری ارتباط دو سویه بین دولتمردان و مردم، جزئی از حقوق متقابل بین آن هاست و بی تردید رسالت تمام دستگاه‌های اجرایی پاسخگویی به مطالبات مردم است.
وی بیان داشت: در راستای سیاست های دولت مردمی و به منظور تسهیل و سرعت بخشی در دریافت و پیگیری درخواست ها و مشکلات مردمی، همچنین جهت افزایش مسوولیت پذیری، اعتماد عمومی، سلامت اداری، صیانت از حقوق و جلب رضایت مندی مردم، برگزاری دیدارهای چهره به چهره با مردم، لغو تمامی ماموریت ها و نشست های غیرضروری در روزهای سه شنبه به منظور ارج نهادن به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، ارسال گزارش ملاقات های مردمی به اداره کل بازرسی استانداری، برنامه ریزی برای حضور در مرکز سامد استان به منظور ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم از طریق تلفن ۱۱۱ و بهره‌برداری از نقطه نظرها، پیشنهادهای و انتقادهای آنان، مورد انتظار است.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: همچنین اداره کل بازرسی استانداری موظف است، به منظور بررسی نحوه برگزاری نشست‌ ملاقات مردمی در روزهای سه‌شنبه، بازدیدهای سرزده از دستگاه‌ها انجام شود.
دوستی ادامه داد: نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه بر عهده معاونت توسعه مدیریت و منابع و اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری می باشد.
وی گفت: با توجه به ضرورت ارتباط دوسویه و مستمر مردم با مجموعه دولت، سامانه ارتباط مردم با دولت (۱۱۱)، شماره تلفن ۰۷۶۳۳۶۱۰۵۸۴، کد دستوری # ۱ * ۳۱۲۲ * ۶۶۵۵ * و سامانه پیامک ۵۰۰۰۵۹۹۶۹۹۶، آماده دریافت شکایت ها، انتقادها و پیشنهادهای مردمی است.
 همچنین امکان ارتباط مستقیم با استاندار هرمزگان، ارسال پیشنهادها و انتقادها، ثبت شکایت در سامانه وزارت کشور و استانداری ها و ارتباط مستقیم با رییس ستاد کرونا هرمزگان در پرتال اطلاع رسانی استانداری هرمزگان فراهم شده است.

نظر شما