شناسهٔ خبر: 50342595 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

برد چلسی، منچستر سیتی و بایرن مونیخ/ هت تریک طارمی

هت تریک طارمی، پورتو را صدرنشین لیگ پرتغال کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 در چارچوب هفته دهم این رقابت‌ها، تیم پورتو ۳-۱ میزبانش توندلا را شکست داد که هر ۳ گل پورتو را مهدی طارمی - ستاره ایرانی این تیم در دقایق ۱۹، ۴۳ و ۷۹ به ثمر رساند، پورتو با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از بنفیکا، در صدر جدول رده بندی لیگ پرتغال قرار گرفت.

در ادامه هفته نهم لیگ برتر انگلیس، چلسی با ۷ گل نوریچ را در هم کوبید و با ۲۲ امتیاز در صدر جدول جای گرفت. میسون مونت سه بار و بنجامین چیلوِل، ریس جیمز، مکس آرانوس - بازیکن حریف و کالوم هودسون برای آبی‌ها در این بازی گلزنی کردند.

منچسترسیتی هم ۴-۱ میزبانش برایتون را شکست داد و با ۲۰ امتیاز در رده دوم ایستاد. فیل فودن دوبار، ایلکای گوندوگان و ریاض مَحرِز برای سیتی گلزنی کردند و مک آلیستر تک گل برایتون را به ثمررساند. در دیگر بازی‌ها، واتفورد ۵ - ۲ در زمین اورتون به پیروزی رسید و دیدار لیدز با ولورهمپتون و کریستال پالاس با نیوکاسل ۱ - ۱ و ساوتهمپتون و برنلی ۲ - ۲ مساوی به پایان رسید.

در چارچوب هفته دهم لیگای اسپانیا، دیشب اتلتیک بیلبائو ۲-۱ از سد ویارئال گذشت، دیدار والنسیا با مایورکا و الچه با اسپانیول ۲-۲ مساوی خاتمه یافت و آلاوس با ۲ گل بر کادیس غلبه کرد.

هفته نهم بوندس لیگای آلمان ادامه یافت و بایرن مونیخ با برتری ۴ به صفر مقابل هوفن هایم، به صدرنشینی ادامه داد. سرژ گنابری، رابرت لواندوفسکی، ماکسیم چوپو موتینگ و کینگزلی کومان برای بایرن در این بازی گلزنی کردند.

در دیگر بازی‌ها، دورتموند ۳ - ۱ در زمین آرمنیا بیلفلد پیروز شد، لایپزیش ۴ - ۱ گریتر فورت را شکست داد، ولفسبورگ در خانه با ۲ گل به فرایبورگ باخت و هرتابرلین با یک گل از سد گلادباخ گذشت.

و ... از هفته نهم سری آ ایتالیا، دیشب میلان ۴ - ۲ میزبانش بولونیا را شکست داد و با ۲۵ امتیاز و یک بازی بیشتر از ناپولی، صدر جدول را از آن خود کرد. زلاتان ایبراهیموویچ، داوید کالابریا، اسماعیل بن ناصر و لیائو برای روسونری گلزنی کردند و در طرف مقابل هم، زلاتان یک بار به اشتباه دروازه خودی را گشود و مودو بارو دیگر گل بولونیا را به ثمررساند. در دو بازی دیگر، امپولی ۴ - ۲ در زمین سالرنیتانا به برتری رسید و ساسولو ۳ - ۱ ونیز را مغلوب کرد.
 

نظر شما