شناسهٔ خبر: 50324495 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

همه به استاندار آذربایجان شرقی کمک کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: انتخاب آقای خرم را به عنوان استاندار به فال نیک می‌گیریم و همه باید به او کمک کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم تکریم و معارفه استاندار در سالن همایش‌های مصلای اعظم امام خمینی تبریز گفت: وی به مسائل استان آگاه است و در طول خدمت در سپاه عاشورا در جریان مشکلات استان قرار گرفته است و در برهه‌های مختلف از جمله زلزله سراب و میانه در کنار مردم بود.

امام جمعه تبریز گفت:از همه کسانی که در انتخابات نقش داشتند و بعد از انتخابات کاندیدا‌های خود برای تصدی استانداری آذربایجان شرقی را به دولت معرفی کردند تشکر می‌کنم و می‌خواهم به استاندار منتخب دولت کمک کنند و اگر این کمک نباشد، حتما کار سخت خواهد شد.

او از استاندار جدید آذربایجان شرقی خواست به جوانان حزب اللهی و نخبه برای فعالیت میدان دهد.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: از نمایندگان مجلس استان هم می‌خواهم برای بیانیه گام دوم انقلاب و استان و مشکلات زیست‌محیطی استان به خصوص دریاچه ارومیه کمک کنند.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: از تلاش‌های شبانه روزی جناب آقای پورمحمدی استاندار سابق تشکر می‌کنم. همکاری صمیمانه‌ای برای پیشبرد اهداف استان داشت و به عنوان یک فرد دانشگاهی و فرهیخته و در تصمیم گیری‌ها هیچ وقت مسائل جناحی را دخالت نداد.

به سرانجام رسیدن طرح‌های نیمه تمام؛ از ضروریات آذربایجان شرقی

 فرهنگی رئیس مجمع نمایندگان استان هم در این نشست گفت: ضرورت دارد کار‌ها و طرح‌های ناقص استان تکمیل شود و با بهره برداری از آن‌ها مردم از ثمراتشان برخوردار شوند.

 فرهنگی افزود: از استاندار منتخب هم انتظار داریم با زمانبندی مشخص بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام  به خصوص سد‌های شهید مدنی و ونیار را در اولویت قرار دهد.

انتهای پیام/ک

نظر شما