شناسهٔ خبر: 50318079 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

"قاملو" سردترین نقطه کردستان را در شبانه روز گذشته به نام خود ثبت کرد

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان گفت: "قاملو" با دمای چهار درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان در شبانه روز گذشته بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ریحان امیدی راد کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۶ ایستگاه هواشناسی استان دمای منفی را ثبت کردند که قاملو با دمای منفی چهار درجه سردترین نقطه بود و پس از آن بابارشانی دمای منفی سه، دیواندره منفی ۲ و زرینه، سقز و دهگلان دمای منفی یک درجه داشتند.

او با اشاره به اینکه سلین با دمای ۲۷ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان بود، افزود: میانگین حداقل دمای استان به سه درجه و حداکثر به ۱۸ درجه سانتی گراد کاهش یافته است.

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: طی سه روز آینده دمای هوای استان در طول ساعات شب روند افزایشی دارد و از شدت سرمای صبحگاهی کاسته می‌شود.

امیدی راد اضافه کرد: از امروز تا اواسط هفته آینده در ساعات بعدازظهر وزش باد قابل ملاحظه است که سبب خیزش گرد و خاک محلی و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

او گفت: فردا شاهد عبور یک موج ضعیف از شمال استان خواهیم بود که رشد موضعی پوشش ابر و بارش‌های خفیف برای این مناطق پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ک

نظر شما