شناسهٔ خبر: 50239516 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کاهش دمای هوای کردستان/تداوم سرما تا پایان هفته

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: طی شبانه روز گذشته، دمای هوای استان حدود چهار درجه سانتی گراد کاهش یافت و این روند کاهشی تا پایان هفته تداوم دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علی پناهی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه میانگین حداقل و حداکثر دمای استان طی شبانه روز گذشته ۶ و ۲۶ درجه سانتی گراد بود، اظهار داشت: بابارشانی با دمای منفی یک درجه سردترین و سلین با دمای ۳۲ درجه گرم‌ترین نقطه استان و دمای شهر سنندج هم بین ۶ و ۳۰ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

او با بیان اینکه در این مدت دیواندره و هزارکانیان با ۱۵ متر بر ثانیه بیشترین سرعت وزش باد را در استان داشتند، افزود: امروز و فردا سه شنبه هوای استان پایدار است، اما در بعدازظهر‌ها شاهد وزش باد خواهیم بود که سبب خیزش گرد و خاک محلی و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه رشد پوشش ابر در بعدازظهر‌ها هم در این مدت در استان مشاهده می‌شود، یادآور شد: برای روز چهارشنبه در نواحی شمالی استان همچون شهر‌های دیواندره، سقز و زرینه احتمال بارش‌های خفیف وجود دارد که قابل ملاحظه نیست.

انتهای پیام/ک

نظر شما