شناسهٔ خبر: 50303094 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پوتین و بنت در سوچی دیدار می‌کنند

منابع روسیه از دیدار رئیس‌ جمهور این کشور با نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی فردا (جمعه) در سوچی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، کاخ ریاست جمهوری روسیه امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد فردا (جمعه) به تاریخ ۲۲ اکتبر «ولادیمیر پوتین» رئیس‌ جمهور روسیه با «نفتالی بنت» نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در سوچی دیدار خواهند کرد و در خصوص موضوعات مختلفی که در دستور کار قرار دارد، گفتگو می‌کنند.

در بیانیه‌ای که منتشر شده، آمده است: این دیدار در سوچی خواهد بود. پوتین و بنت علاوه بر تبادل نظر درباره موضوعات مربوط به ارتقا و توسعه همکاری‌های دو جانبه، زمینه‌های مختلف وضعیت خاورمیانه را نیز بررسی خواهند کرد.

پیش از این دفتر نخست‌ وزیر رژیم صیهونیستی تایید کرده بود بنت قصد دارد علاوه بر طیف وسیعی از مسائل سیاسی، امنیتی و اقتصادی درباره ایران و سوریه نیز با پوتین گفتگو کند.

چندی پیش نیز «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به روسیه سفر و با «سرگئی لاوروف» همتای روس خود دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس گزارش منابع آگاه لاپید در این سفر مراتب نگرانی و ناراحتی صهیونیست‌ها در قبال فروش تسلیحات سنگین روسیه به سوریه را اعلام کرده است. کارشناسان نیز بر این باورند که به دلیل حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه روابط این رژیم با روسیه به سردی گراییده است، زیرا روسیه بار‌ها اعلام کرده که مخالف این حملات است و در صورت تکرار آن با سامانه‌های دفاع موشکی خود که در سوریه مستقر است به آن پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما