شناسهٔ خبر: 50300226 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدارس کانکسی در شان مردم کهگیلویه و بویراحمد نیست

امام جمعه شهر یاسوج مدارس کانکسی را در شان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ندانست و گفت:مدارس زیادی ساخته شده، اما در برخی از مدارس سرویس های بهداشتی مناسب نبوده و به تعمیر نیاز دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۲۹ مهر ماه) در نشست سرپرست وزارت آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سرمایه های اصلی مملکت ما در آموزش پرورش است گفت : اگر در بحث آموزش و پرورش به درستی و در شان منزلت نظام جمهوری اسلامی و مکتب تشیع و اهل بیت شوند و آموزش ببیند قطعا آینده ما بسیار درخشان و روشن خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه خسارت زیادی با وحود کرونا به آموزش و پرورش وارد شده است گفت: مابرای توسعه و پیشرفت  باید در حوزه آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم،از جهت آموزش گاها دچار آسیب شده ایم که این آسیب ها باید جبران شود.

 

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد به رتبه بندی معلمان اشاره کرد و گفت: انتطار داریم به این موضوع نیز توجه ویژه ای شود .

 

حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه بخش زیادی از مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد فرسوده است از سرپرست وزارت آموزش و پرورش درخواست رسیدگی ویزه داشت و در این رابطه به وضعیت بد یکی از مدارس در لوداب به عنوان نمونه اشاره کرد.

 

امام جمعه شهر یاسوج مدارس کانکسی را در شان مردم این استان ندانست و گفت:مدارس زیادی ساخته شده است اما در برخی از مدارس سرویس های بهداشتی مناسب نبوده و به تعمیر نیاز دارند.

 

آیت الله حسینی نیاز به کار و تلاش بیشتر را در حوزه آموزش و پرورش ضروری ارزیابی کرد و ابراز داشت: به ورودی های معلمان جدید توجه بیشتری شود و نظر من این است نظارت بیشتری بر دانشگاه فرهنگیان صورت بگیرد،معلمی که تربیت می شود باید معلمی دلسوز  برای دانش آموزان باشد.

 

وی همچنین گفت: در حوزه آموزش  آسیب هایی مشاهده می شودکه نیازمند آسیب شناسی جدی بوده و باید با یک مدیریت جدی این مشکلات رفع شوند.

 

بررسی مشکلات و مسائل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با نماینده ولی فقیه شهرستان یاسوج، نشست صمیمانه با نمایندگان مدیران، معلمان و فرهنگیان بازنشسته استان و افتتاح فضاهای آموزشی استان، جمع آوری مدارس کانکسی و بازدید از فضای های آموزشی شهر زلزله زده سی سخت از  برنامه های حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در این استان  است.

پایان پیام/82

نظر شما