شناسهٔ خبر: 50294215 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا

در حالی که تا باز شدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا زمان زیادی باقی مانده است، اما خبر‌های فراوانی در این باره در رسانه‌های اروپایی منتشر می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله چندین هفته مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسد.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

یوونتوس به دنبال آنسو فاتی

 آنسو فاتی مهاجم ۱۸ ساله تیم بارسلونا قرارداد خود را به طور رسمی با این تیم تا سال تمدید ۲۰۲۷کرد.

نکته جالب توجه در قرارداد جدید فاتی گنجانده شدن بند فسخ به مبلغ یک میلیارد یورو است.ظاهرا بارسا نمی خواهد ماجرای جدایی نیمار برای این بازیکن جوان هم تکرار شود.

فاتی در ۴۷ بازی برای  بارسلونا ۱۵ گل به ثمر رسانده است و سال گذشته هنگامی که در ۱۷ سالگی مقابل اوکراین گلزنی کرد، جوان‌ترین گلزن تاریخ اسپانیا شد.

ایگواین در اندیشه بازنشستگی

گونسالو ایگواین مهاجم آرژانتینی تیم اینترمیامی آمریکا با توجه به ناکامی لیگ MLS در نظر دارد در پایان فصل لیگ فوتبال آمریکا خود را بازنشسته کند.باشگاه اینتر میامی خوشحال خواهد شد که این بازیکن گران قیمت را از فهرست حقوق بگیران خود حذف شده ببیند.

ایگواین از وقتی که به اینتر میامی پیوسته در ۳۵ بازی فقط ۱۱ گل به ثمر رسانده است.


بروس ۸ میلیون پوند از نیوکاسل غرامت خواهد گرفت

در پی برکناری استیو بروس سرمربی ۶۰ ساله تیم فوتبال نیوکاسل این مربی بر اساس بند مندرج در قرارداد سه ساله اش ۸ میلیون پوند غرامت دریافت خواهد کرد.

باشگاه نیوکاسلامروز به طور رسمی مربی ۶۰ ساله خود را به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار کرد هنوز جانشینی برای او در نظر گرفته نشده است.

تیلمانس پیشنهاد تمدید قرارداد لسترسیتی را رد کرد

یوری تیلمانس مدافع تیم لسترسیتی تازه‌ترین پیشنهاد لسترسیتی برای تمدید قرارداد را رد کرد.

تیلمانس عجله‌ای برای جدایی از لستر ندارد، اما در حال حاضر هم مایل نیست قرارداد خود را که سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد تمدید کند.
تیم‌های مطرح منچستریونایتد، چلسی، لیورپول، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ همگی علاقمند به جذب این هافبک برجسته لیگ جزیره هستند.

تمایل منچستر یونایتد و سیتی برای جذب اولمو

دنی اولمو هافبک تیم لایپزیش آلمان مورد توجه دو تیم شهر منچستر قرار گرفته است.
بارسلونا هم از دیگر تیم‌هایی است که علاقمند به خرید این بازیکن ۲۳ ساله است، اما به نظر می‌رسد یکی از دو تیم شهر منچستر بتوانند در این رقابت پیروز شوند.

اولمو که محصول آکادمی لاماسیای بارسلونا است ۳ سال دیگر از قراردادش باقی مانده و به نظر می‌رسد این تیم آلمانی مبلغ هنگفتی برای دادن رضایت نامه او مطالبه کند.

فونسکا و فاوره در فهرست نیوکاسل

پائولو فونسکا و لوسین فاوره در بین گزینه‌های مربیگری نیوکاسل هستند. از چند روزه قبل مذاکرات با فونسکا سرمربی سابق رم آغاز شده و هنوز توافقی حاصل نشده است.

اسکای گزارش می‌دهد که این مربی پرتغالی که تابستان در آستانه نشستن روی نیمکت تاتنهام بود علاق‌مند است در لیگ برتر خود را بیازماید.
علاوه بر فونسکا، فاوره، استیون جرارد و فرانک لمپارد هم از گزینه‌های نیوکاسل هستند.

امیدواری پاری سن ژرمن برای تمدید کوتاه مدت قرارداد امباپه

به گزارش فرانس فوتبال، پاری سن ژرمن امیدوار است که کیلیان امباپه ستاره ملی پوش این تیم قرارداد خود را به مدت کوتاهی تمدید کند.
قرارداد این بازیکن ۲۲ ساله ژوئن سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و می‌خواهد در فصل تابستان به رئال مادرید بپیوندد.

پاریسی‌ها هنوز اعتقاد دارند که می‌توانند نظر امباپه را تغییر دهند و برای اینکه او را به صورت بازیکن آزاد از دست ندهند هر کار کاری که ممکن است انجام خواهند داد.

تمایل دلیخت برای انتقال به بارسلونا

ماتیاس دلیخت مدافع هلندی تیم یوونتوس مایل است به تیم بارسلونا بپیوندد.این بازیکن ۲۲ ساله در سال ۲۰۱۹ پیشنهاد بارسلونا را رد کرد تا از آژاکس به یوونتوس بپیوندد، اما در این مدت نتوانسته است مطابق ارزش ۷۵ میلیون یورویی انتظارات را برآورده کند.

دلیخت از بودن در یووه ناراضی است و اولین گزینه برای مقصد بعدی نیوکمپ است، اما پرداخت مبلغ ۱۰۵ میلیون یوروی مندرجدر بند فسخ قرارداد برای بارسا بسیار دشوار خواهد بود.

مهاجم اورتون در لیست خرید نیوکاسل

باشگاه نیوکاسل در نظر دارد دومینیک کالورت-لوین مهاجم گلزن تیم اورتون را به خدمت بگیرد.

نیوکاسل که با ۳۰۰ میلیون پوند به مالکان سعودی سپرده شده در نظر دارد تیم قدرتمندی را تشکیل دهد و حالا کالورت-لوین تازه‌ترین گزینه آن‌ها است.
رئال مادرید هم علاقمند به این بازیکن است، اما این بازیکن تا سال ۲۰۲۵ با اورتون قرارداد دارد.

توخل علاقمندی چلسی را به هالند تایید کرد

توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی تایید کرد که این باشگاه علاقمند است ارلینگ هالند ستاره نروژی بورسیا دورتموند را به خدمت بگیرد و گفت درباره انتقال این بازیکن مرتبا صحبت‌هایی وجود دارد.

هالند در دو سال اخیر در تیم‌های لایپزیگ و بورسیا دورتموند خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان اروپا مطرح کرده و در ۶۹ بازی برای دورتموند ۷۰ گل به ثمر رسانده است. او ژانویه سال ۲۰۲۰ با بیست میلیون یورو از سالزبورگ به دورتموند پیوست.

اطمینان اینترمیلان از تمدید قرارداد سه بازیکن کلیدی

ماروتا رئیس باشگاه اینترمیلان عنوان کرد که مارسلو بروزوویچ می‌خواهد در اینتر بماند و ما به زودی با وکیل او صحبت خواهیم کرد. علاوه بر او نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینز هم تصمیم گرفتند در تیم بمانند.

این در حالی است که به گزارش رسانه‌ها مارسلو بروزوویچ و اینتر میلان هنوز بر سر دستیابی به توافق برای تمدید قرارداد فاصله دارند.

گفته می‌شود هر دو طرف بر سر قراردادی ۴ ساله به توافق رسیدند، اما بروزوویچ سالانه ۶ میلیون یورو دستمزد می‌خواهد، اما اینتر چهار و نیم میلیون یورو پیشنهاد داده است.

برونو فرناندز در اندیشه جدایی از منچستریونایتد بود

برونو فرناندز ستاره پرتغالی تیم منچستریونایتد در نظر داشت این تیم را ترک کند.فرناندز از تصمیم منچستریونایتد برای پیوستن به سوپر لیگ اروپا به حدی خشمگین شده بود که اگر این طرح به ثمر می‌رسید، می‌خواست این تیم را ترک کند.

بیشتر باشگاه‌ها از این طرح کنار کشیدند، اما تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس همچنان علاقمند به این طرح هستند.

اتلتیکو مادرید و یوونتوس به دنبال مدافع فنرباغچه

تیم‌های آتلتیکو مادرید و یوونتوس در نظر دارند آتیلا زالای مدافع تیم فنرباغچه به خدمت بگیرند.هر دو باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای خرید این بازیکن ۲۳ ساله اقدام خواهند کرد. زالای در این فصل ۱۳ بازی برای فنرباغچه انجام داده و تا سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد.

سولشر دو بازی تا اخراج فاصله دارد

بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد احساس می‌کنند که اوله گونار سولشر سرمربی تیمشان تا دو بازی آینده فرصت دارد.

شکست برابر لسترسیتی در لیگ جزیره باعث شده نگرانی‌هایی برای سران این باشگاه به وجود بیاید. بازیکنان منچستریونایتد پیش‌بینی می‌کنند اگر تیمشان در لیگ قهرمانان به آتالانتا ببازد و برابر لیورپول در اولدترافورد شکست بخورد این مربی از کار برکنار خواهد شد.

پاری سن ژرمن صلاح را جایگزین هالند می‌بیند

ارلینگ هالند ستاره نروژی تیم بورسیا دورتموند اولویت اصلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای سال ۲۰۲۲ است، اما آن‌ها برای جذب او با تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی باید رقابت کنند. پاریسی‌ها اگر نتوانند هالند را به خدمت بگیرند محمد صلاح ستاره مصری لیورپول را جانشین او خواهند کرد. قرارداد صلاح با لیورپول سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و هنوز قراردادش را تمدید نکرده است.

اوزیل در رادار نیوکاسل

باشگاه نیوکاسل در نظر دارد مسوت اوزیل ستاره سابق آرسنال را بار دیگر به لیگ جزیره بازگرداند. مسوت اوزیل کاپیتان فنرباغچه و آلتای دروازه بان این تیم در فهرست نیوکاسل قرار دارند.

توافق دیبالا برای تمدید قرارداد با یووه

به گزارش توتو اسپورت پائولو دیبالا در آستانه توافق با یوونتوس بر سر تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۶ است.

انتهای پیام/

نظر شما