شناسهٔ خبر: 50264267 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف بسته‌ای مشکوک در پاریس

منابع خبری از کشف بسته‌ای مشکوک در پایتخت فرانسه و هشدار به ساکنان پاریس خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه‌های فرانسوی امروز (سه‌شنبه) از کشف بسته‌ای مشکوک در بلوار «ولتر» در پاریس، پایتخت فرانسه خبر دادند.

در حال حاضر نیرو‌های امنیتی و سربازان در محل حادثه حاضر شدند و به ساکنان هشداری برای حضور در داخل ساختمان دادند.

اندکی بعد گروه‌های مین روبی به محل حادثه اعزام شدند،  و پلیس با اعلام هشدار از ساکنان خواست درب و پنجره‌های خود را ببندند.

رسانه‌های محلی زمان وقوع این حادثه را ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی در بلوار ولتر گزارش دادند و پلیس به محل حادثه اعزام شد. خبرنگاران نیز گفتند که محیط اطراف محل حادثه مسدود شده است. همچنین سربازان نگهبانی نیز به محل حادثه اعزام شدند و عابران پیاده را از این محیط دور کردند.

البته گفته می‌شود که با وجود حضور تعداد بالایی از نیرو‌های پلیس و وخامت اوضاع، متروی این منطقه به کار عادی خود ادامه می‌دهد.

منابع خبری همچنین از دریافت ایملی از سوی پلیس خبر دادند که درباره یک بمب در بلوار ولتر اطلاعاتی را ارائه داده بود. بازرسی ساختمانی که گفته می‌شود این بمب در آن کار گذاشته شده، آغاز شده است و تاکنون بیش از ۷۰ نفر از آن تخلیه شده‌اند.

گفته می‌شود این ایمیل به یکی از کارمندان این ساختمان فرستاده شده است. یکی از خبرنگاران حاضر در منطقه گفت که ساعت ۱۹ به وقت محلی نادرست بودن این هشدار اعلام و رفت و آمد معمول از سرگرفته شد.

انتهای پیام/

نظر شما