شناسهٔ خبر: 50249459 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر تهران:

وحدت باید از جمع‌های کوچک شروع شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقتی مدعی هستیم که باید بین همه فرق اسلامی وحدت ایجاد شود، قاعدتاً بین خودمان و در یک جمع کوچک نیز باید وحدت و برادری به خوبی برقرار باشد تا به هدف عالیه اسلام برسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران با بیان اینکه ان‌شاالله که از برکات هفته وحدت به خوبی استفاده کنیم، اظهار کرد: لازم است بین همه مذاهب اسلامی چه اهل تسنن و چه اهل تشیع و سایر فرق اسلامی اتحاد و برادری به خوبی برقرار شود.

وی افزود: وقتی مدعی هستیم که باید بین همه فرق اسلامی وحدت ایجاد شود، قاعدتاً بین خودمان و در یک جمع کوچک نیز باید وحدت و برادری به خوبی برقرار باشد تا به هدف عالیه اسلام برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که مردم در مسیر وحدت گام برداشته و توطئه دشمنان در وحدت‌شکنی و ایجاد تفرقه که شیعه انگلیسی و داعش مدعی اسلام سبب آن هستند خنثی شود.

وی گفت: داعش مدعی اسلام است اما وحشیانه‌ترین حرکت‌ها را به نام دین اسلام چه در افغانستان، چه در ایران و کشورهای دیگر انجام می‌دهد که همه برای تفرقه افکنی و وحدت‌شکنی است.

چمران اضافه کرد: برخی نیز دنبال این مکتب‌های ساختگی هستند و از واقعیت و مکتب اسلام که توحید است دور می‌افتند. باید در راه اسلام گام برداریم چرا که موفقیت ما در این راه است.

نظر شما