شناسهٔ خبر: 50220089 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عضو فراکسیون حزب الله؛

کشتار بیروت تبعات خطرناکی به دنبال خواهد داشت

کسانی که مشوق این اتفاقات بودند و تصمیم گرفتند گروه‌های مسلح را به کار بگیرند باید محاکمه شوند حتی اگر در عالی‌ترین سطح باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ عضو فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان تاکید کرد کشتار الطیونه در بیروت تبعاتی خطرناکی به دنبال خواهد داشت.
حسن فضل الله در سخنانی گفت حزب الله و جنبش امل حرکتی مسالمت آمیز را سازماندهی کرده بودند و برای آنکه مشکلی ایجاد نشود تمام جوانب احتیاط را در نظر گرفته است، حتی از ارتش تعهدات محکمی گرفته بودند تا تدابیر قابل اعتمادی اتخاذ کند. وقتی اخباری به گوش رسید که برخی گروه‌ها تحرکاتی را در خیابان‌های اطراف آغاز کرده اند، آن را با نهاد اطلاعاتی ارتش در میان گذاشتند و پاسخ شنیدند که تمامی مسائل تحت کنترل است. یعنی در عمل با نهاد‌های رسمی و امنیتی برای انجام وظایف‌شان، هماهنگ کرده بودند.
وی ادامه داد حزب الله می‌داند چگونه از خون هوادارانش که بر زمین ریخته شد دفاع کند، اما خواسته‌ها این است که کسانی که مشوق این اتفاقات بودند و تصمیم گرفتند گروه‌های مسلح را به کار بگیرند محاکمه شوند حتی اگر در عالی‌ترین سطح باشند.

<div id="video-display-embed-code_7126915"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3251023/7126915?width=350&height=250"></script></div>

نظر شما