شناسهٔ خبر: 50193719 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه

اذعان مطبوعات آمریکا به شکست توطئه علیه سوریه

کارشناسان فلسطینی گفتند ایستادگی ارتش سوریه و حمایت مردم از ارتش این کشور، توطئه های غربی ها را علیه سوریه به شکست کشانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، تحلیلگران فلسطینی تأکید می‌کنند که مطبوعات آمریکا به شکست توطئه علیه سوریه اذعان کرده اند و ایستادگی ارتش سوریه و حمایت مردم از ارتش این کشور، توطئه‌های غربی‌ها را علیه سوریه به شکست کشانده است.

<div id="video-display-embed-code_7121874"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3249953/7121874?width=350&height=250"></script></div>

مطبوعات آمریکا در توصیف انسجام کشور سوریه و ایستادگی اش در برابر جنگ تروریستی علیه این کشور از تیتر «انسجام سوریه باز می‌گردد» استفاده کرده اند.

نهاد ابوغوش نویسنده و تحلیلگر فلسطینی گفت: «این تسلیم شدن، خوب است. آنان به شکست توطئه و تقسیم سوریه و تجزیه و متلاشی کردن آن و تلاش برای به زانو در آوردن ملت این کشور و اراده آن به نفع منافع آمریکا، تسلیم شده اند، اما این تسلیم شدن چه زمانی صورت گرفت؟ پس از بیش از ده سال جانفشانی و درد‌ها و رنج‌هایی که ملت سوریه متحمل شد صورت گرفت و شماری از مردم سوریه جانشان را از دست دادند و ثباتشان از دست رفت و به طرح‌های توسعه‌ای سوریه لطمه وارد شد.»

جریس آذار خبرنگار الاخباریه سوریه در کرانه باختری اشغالی رود اردن در گزارشی گفت: شخصیت‌های سیاسی و ملی فلسطینی تأکید کردند استفاده از این تیتر بی جاست، زیرا کشور سوریه هیچ گاه غائب نبوده بلکه همواره با انسجام ارتش و ملتش ایستادگی کرده است و همین هم توطئه‌های غرب را به شکست کشاند.

فارس صرفندی خبرنگار و نویسنده فلسطینی گفت: «الان آن‌هایی که متقاعد شده اند معتقدند وحدت سوریه ناشی از ارتش و دولت و انسجام کامل در موضع است و هیچ عامل خارجی و نفوذی‌ها به سوریه نمی‌توانند صحنه کنونی سوریه را تغییر دهند. ما با اعتراف بین المللی روبرو هستیم که اعتراف می‌کند سوریه طی ده سال گذشته همواره منسجم و ثابت بوده و تغییر نکرده و کسی نتوانسته است آن را از نظر فکری و سیاسی و حتی از نظر اجتماعی تغییر دهد.»

خبرنگار الاخباریه افزود: مرحله جدیدی پیش روست که فلسطینیان معتقدند سوریه و رهبری آن در این مرحله جدید، دارای نقش موثری در سطح منطقه‌ای است و موجب تقویت محور مقاومت و مقابله در برابر نقشه‌های غربی هاست. غربی‌ها بار دیگر به ایستادگی سوریه و پیروزی اش بر توطئه و منسجم ماندنش و دفاعش از حقوق عربی تسلیم شده اند.

 

نظر شما