شناسهٔ خبر: 50181845 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اهداف برنامه راهبردی 5 ساله دانشگاه آزاد اعلام شد؛

از "ارتقاء کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی"تا"توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی" در دانشگاه آزاد

فاطمه حسین‌پور

"برنامه پنج ساله راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی" صبح امروز در هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی که به ریاست دکتر طهرانچی و با حضور معاونین، مدیران و روسای دانشگاه آزاد واحد استان‌ها برگزار شد، رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی، صبح امروز در حاشیه هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی با ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم تحقیقات برگزار شد.

سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تحقق سند دانشگاه اسلامی و سایر اسناد بالادستی در حوزه علم و فناوری تهیه و تدوین شده است.

از اهداف این دانشگاه در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توان به ارائه بسته‌های کاری "ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی"، "ارتقای تربیت اخلاقی، معنوی و هویتی"، "توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی"، "ارتقای پاسخگویی و قابلیت حل مساله"، "پیشرفت علمی مرجعیت ساز و تمدن آفرین"، "ارتقای جایگاه بین‌المللی و الهام‌بخشی"، "بهره‌وری و پایداری اقتصادی"، "دستیابی به سازمان یادگیرنده"، "تحول در فرهنگ سازمانی" و "فعالیت منسجم و هم افزای شبکه‌ای" اشاره کرد.

هفدهمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی فردا نیز با اهداف تبیین کارنامه فرهنگی واحدهای دانشگاهی و فرآیند صدور آن، تقدیر از واحدهای دانشگاهی با درجه عالی و خیلی خوب براساس کارنامه فرهنگی، تبیین نتایج کارنامه فرهنگی واحدهای دانشگاهی بر اساس وضعیت آنها و ارائه گزارش های اجمالی فعالیت کارگروه‌های استانی در خصوص مسائل و چالش‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

نظر شما